Minua ei, minusta nykyisen veetto-oikeiden vallitessa täysin turha kannatus jäsenyys, joka olisi pahimmilaan tuonut terrorismia maahamme. Itkettääkö sinua? Osasitko vuosi sitten nimetä muita vaihtuvia jäseniä?
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Täällä foorumilla tuntuu olevan tuo itku herkässä. En muista milloin olisin itkenyt mutta en ainakaan tämän takia. Tuntuu olevan tämän hetkisille päättäville harmituksen paikka kun jäi taas sulka hatusta. En minäkään ymmärrä asian suuruutta tai tavoittelemisen tärkeyttä. Kyllä minusta olisi lievä sisäänkääntymisen hetki eikä pursuta joka suunnalla. - Ehkä joskus toiste...
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Aamulla Jyrki Urpilainen selitti kovasti syitä miksi kävi näin.Itkin vuolaasti.
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Syyt on suhteelisen selviä, Kaiken maailman dosentit ja Soinit antavat haastatteluita ulkomaalaisiin lehtiin, lisättynä sisäpoliitisten syiden takia ollaan joka raossa hankalia. Lisäksi viimeaikaisten ja tulevien vaalien gallupien näyttämä ääriainesten nousu maassa ei herätä luottamusta. Juuri nyt kuulen kun joku uutissa kommetoin parin lähetystön sulkemisen vaikuttavan asiaan, tuskin edes noissa maissa kukaan tietää että meillä oli seillä lähetystö, kun asiaa verrataan siihen että johtava opposotio poliitikko, on rankattu yhdeksi suurimmista uhkista maailman taloudelle.
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Vielä kun muistelaan aikaisempia "kannatusjäsenyyksiä" ja sitä että olimme Neuvostoliiton talutus nuorassa, niin voidaan päätellä miksi meidän valittiin ja kenen lauluja lauloimme? Meillä on ihan oma kansanosa jotka rakentaan uraansa Um pohjalta ja jäsenyydellä olisi jäätiläismäisesti suurempi merkitys heidän uriolleen/ tarkoitukselleen, kuin meille merkitys maana. Telluksen maiden välisissä maaotteluissa, olemme täysin mitätön tekijä ja tuolla olisi merkitystä vain jonkun heikkoon identiteettiin?
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Ei itketä. Suuruudenhullujen kääpiöiden hanke.
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Ei itketä ollenkaan, siellä olisi vain peesattu Jenkkien maailmanvaltaushankkeita. Suomelle on turvallisempaa ja terveellisempää pysyä erossa noista.
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Politiikkaa ei tarvitse tänne laitella, etkös saanut juuri bannin digikameraafoorumille, kun liika politisoit((Moderaattori) Vaihteeksi lukkoon... Ja myös tämä nimeltämainitsematon kirjoittaja... MattiH) Näille on varmaan olemassa omansa foorumit, missä voit sydäntäsi availla..
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Meneekö tämä siten että tämä dr voi kommetoida minua henkilönä, mutta minä en voi kommentoida häntä? Mitä dc nettiin tulee etkö pyytänyt poistamaan tunnuksiasi, oletko luonut toiset millä luet foorumia?
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Tämä ei ole sitten mitenkään henkilökohtaista eikä anna olettaa kirjoittajansa poliittisesta kannasta mitään, mutta : On ehkä hieman epäsopivaa valokuvausharrastusfoorumilla kirjoitella joka ikisten vaalien alla noita *oini ja *ersu angst-poliittisia pienen ihmisen propagandoja ? Tuo turvallisuusneuvosto juttukin on selkeästi mukana vain siksi, että päästäisiin tuohon olennaisempaan. Ainakin siltä (vanhojen kirjoituksienkin valossa) vaikuttaa. Varmasti joltain Suomi24 -foorumilta löytää paremmin samanmielistä ITE-harrastelija-poliitikko seuraa ? Liikuttuneena pyrinnnöistä ja täysin ilman kaunaa - oikein mukavaa viikonloppua ! En halua haastaa riitaa enkä *ittuilla, näen vain tämän asian näin. Edit : Ja vielä vastaus kysymykseen : Ei itketä - E Edit 2 : T -kirjain uupui "angst" - sanasta. Lisäsin sen.
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? En provosoidu kuitenkaan, sori Kiva kun teillä on jotain yhteistä;-)
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Jatkakaa vaikka yv:llä jos on vielä jotain keskinäistä vääntämistä. Sama koskee Dr.Feelgoodia, pysykää aiheessa tai jättäkää kirjoittamatta. Niin ja politiikasta keskustelusta yleensä - jos homma pysyy hanskassa, niin mikä ettei. On kyllä vahvat epäilykset, että lukkoa joutuu heilauttamaan tälläkin kertaa.
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? En halunnutkaan provosoida. Enkä koe yhteisyyden tunnettakaan tämän vuoksi ketään kohtaan tässä kirjoitusketjussa. Itse olen niin epäpoliittinen kuin vain Telluksella ihmisolento kyetä voi. Mielestäni poliittinen propagointi ei vain sovi tällaiseen valokuvausharraste -yhteyteen. Johonkin muualle varmasti sopii ihan "kivasti". Ei tästä kannata kenenkään pultteja ottaa - ei tämä ole niin iso tai vakava juttu. Eikä henkilökohtaista - puolesta eikä vastaan - ketään kohtaan. Heippis ja rennosti vaan. Edit : Tämä oli tämän asian osalta puolestani tässä. Tätä kirjoittaessani ylläpidolta tuli kannanotto, jossa ilmaistiin poliitikasta keskustelun olevan - jos asiallista - ihan OK täällä. Se on selkeä linjanveto ja siihen ei tietenkään ole mitään piipittämistä. Oma kantani propagoinnista on kuitenkin lopullisesti sama, jonka olen jo useasti aeimminkin ilmaissut: Propagointi EI ole keskustelua. - E
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Voit jopa yllättyä johtoportaasta.. Ei siitä sen enempää, jatkakaa politiikkaa, minä en.. Enkä enää kommaa Sireeninkään asioihin täällä.
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Siis että dcnetin johtoportaaseen olet ylennyt, onneksi olkoon olen aidosti kateellinen.
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Tsori, mut en voi olla pistämättä tätä : <SIZE size="4"]</SIZE>
Vs: Itkettääkö kun Suomea ei valittu turvallisuusneuvostoon? Usein ihmettelen miten pari ,kolme kaveria ei voi sietää toisiaan täällä.Eikös se ole sanonta että ..asiat ne riitelee eikä miehet.Täällä toisinpäin. Jyrki(peilin edessä duunattu basso) Urpilainen kyllä kertoi asian aamulla.