Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Isyys

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana diagonal50, 15 Elokuu 2006.

1. diagonal50

diagonal50 Member

755
    0
    16
    Isyys-valokuvanäyttelyprojektin harjoitustehtäväkuvia...

Tässä lisätietoa asiasta, jos kiinnostaa:
    http://www.isyys.fi/ver1/

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Sä oot siis kameraseuralainen ja personassa?

Jotenki kiva sarja. Ensin ajattelin että vain viimeinen on musta kiva mutta katoin pitempään ja kaikki kolme sarjana ja just tässä järjestyksessä.

3. diagonal50

diagonal50 Member

755
    0
    16
    Jep, mutta aika passiivisesti olen viime aikoina osallistunut varsinaiseen seuratoimintaan.
    Kaikenlaiset "projektit" kiinnostaa enemmän. Mutta aina joskus on jotain mielenkiintoistakin, siis kameraseurassa...

Jukka

4. hyvä meininki kuvissa. tykkäsin näistä, paitsi viimesestä jota ei mielestäni pitäisi ottaa mukaan.
    valo on vähän "toispuoleista"...
    ..paljon lisää syvyyttä näihin poikanikuviin kun ite olet messissä.

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mä aion tunkea tonne Persona-ryhmään nyt ku se alkaa taas syyskuussa. Josko täs aktivoituis ihan oikeastikin.

6. diagonal50

diagonal50 Member

755
    0
    16
    Tervetuloa, tai -menoa! Voi olla että itsekin tulen käymään.

Muillekin tiedoksi; kameraseura järjestää erinäköisiä kursseja, joista "työpajatyyppiset" minua kiinnostaa eniten. Viime syksynä osallistuin tällaiseen (joka näköjään on tänä syksynä uudestaan)...

23.-24.9. + 14.10.2006 VALOKUVA TARINAN KERTOJANA

...ja oli mielenkiintoinen!

t. Jukka

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Joo, mä kävin saman kurssin, tosin vain Tuusulan kansalaisopiston (tai työväenopisto tms.) järjestämänä ja tykkäsin kovasti. Söderlund on kaiken kukkuraks hyvä vetäjä.

Sori Jukka, menee ihan off topiciks.

8. eka on mielestäni hyvä.
    vika taasen on hauska richard avedon-tyyppinen kuva (jos nyt sellaiseksi on tarkoitettu).
    hänellä oli kait ymmärtääkseni tapana käyttää juuri niitä kuvia, joissa
    malli ei "poseerannut" (eli siis pyyhki hikeä otsaltaan otosten välissä tms.).

9. diagonal50

diagonal50 Member

755
    0
    16
    Moi!

3 poikaa - 3 kuvaa pitää siis vähintään sarjassa olla...
    Minulla on kyllä vakava pönötyskuva jokaisesta, mutta etenkin oma naama niissä näyttää ihan kuvasta toiseen kloonatulta. Tässä setissä on mielestäni hiukan enemmän "dynamiikkaa"...

Jukka