Vs: Through Glass Nyt on taas pakko kysyä, missä tässä mennään läpi lasin ja mitä auttaa esitellä surkeaakin surkeampaa skannauskuvaa? Onko ajatuksena se, että kuvanparannus on hallussa vai mikä, mutta en oikein ymmärrä sen paremmin nimeä kuin koko kuvaakaan. Kerro hieman omia mietteitä kuvan postaamisen perusteiksi.
Vs: Through Glass Markku hyvä sä olet sen verran rasittavan hyvä tyyppi että aattelen avata kuvaa hiukan. Yleensä en sitä tee. Ensinäkin eka kuva on se jossa on se fiilis. Tokan laitoin muuten vaan esille. Voit sen toosen kuvan deletoida täysin mielestäsi ettet rupea miettimään miksi ja miksi. Helpoiten pääset kuvaan silleen että laitat guugleen kuvan nimen. Taitaa ihan ensiksi tulla yksi musavideo. Katso se video. Kuuntele sanoja. Suoenkiliset sanat saat google kääntäjällä jos se tuottaa tuzkaa. Sitten kato kuvaa uudestaa. Löydätkö mitään uhtymäkohtia kuvaan. Ellei mikään natsaa unohda kaikki ja siirry johonkinntoiseen kuvaan.
Vs: Through Glass Sinä siis postaat tänne kuva-arvoituksia jotka meidän tulisi selvittää netin avulla. Minusta...hmm, olkoon.
Vs: Through Glass Ei suoenkelit auta. Eikä muutkaan. Englanninkielen opettajasikin voisi tukistaa. Kapa
Vs: Through Glass HAhahhahhah. Tällä kännykällä ei kovin kummosta tekstiä saa aikaseksi. Jos se sinua harmittaa on koko asia sinun oma pään vaivasi. Luuletko että minä näistä äidinkielen maikkojen opastuksita piittaan hevon vittua.
Vs: Through Glass No jos ei jaksa asiaan perehtä on parempi jättääkin. Kuvaarvoitukseta ei ollut kyse. Avasin kuvaa hiukan jä sä näit asian arvoituksena. No meitä on moneen junaan ja joku jää vielä asemallekin. Kerran yksi mies oli niin vihainen ja raivostunut toisen miehen tekemisistä ja tekemättä jättämisistä että meinasi melkein yö unet menettää. Se toinen mies ei mitään asiasta tiennyt ja nukkui hyvin rauhalliset yö unet.
Vs: Through Glass Mikä fiilis tuossa ekakuvassa on? Ei mikään. Ei edes houkuttanut kurkkaamaan mitään musavideota. Kyseessä varmaan musavideon antimainos tai filmikuvaajan loistoesimerkki. Kapa
Vs: Through Glass Vaimoni (äidinkielenopettaja) määräsi pyysi ilmoittamaan, että seuraavat sanat ovat yhdyssanoja: päänvaiva, äidinkielenmaikka ja hevonvittu. Lisäksi sanojen harmittaa ja on väliin kuuluisi pilkku. Ei mulla muuta
Vs: Through Glass Ei kuule tämmöset asiat mikäläisen rauhaa sekoita. Ja kuinka niin risoo. Vastasin sulle hyvin asiallisesti ja kapalle en niin asiallisesti. Sekoitatko sä nämä kaksi asiaa toisiinsa ja sen vuoksi kyselet risooko joku? Voit arvata vaan kiinostaako mua yhtään. Kiva että kerroit kuinka fiksuna pitää olla.
Vs: Through Glass Miksi postaat kuvia jos et kerta kaikkiaan kestä kritiikkiä? Olet usein onnistunut poikkeavissa jutuissasi, mutta jos nyt ei mene perille, niin ei sitten mene ja voisit tyytyä tilanteeseen, mutta ei alat sadatella ja puolustautua kyseenalaisin mielipitein kuvaasi jolla ei oikeasti ole mitään arvoa jos suoraan sanon. Funtsi nyt hieman miten reagoit, menikö ihan kässärin mukaan?
Vs: Through Glass Pitäisikö sinun hieman funtsia omalta kohdaltasi noita asioita, joita vaadit Jukelta? Etkö itse kestä sitä, että joku voi pitää näitä kuvia hyvinä? Onko vaikea hyväksyä eroavaa mielpidettä? Oletko varma, että oma käsityksesi näistä kuvista on oikea? Miksei kukaan saa olla eri mieltä?
Vs: Through Glass Ihan oikeasti mitäköhän kritiikkiä en kestä? Kuvasta olen kertonut jotakin muutakin kun pelkän nimen. Äidinkielen arvostelijoille näytän jotakin sormea. Sekö on se jota en kestä ja se markkua niin harmittaa? Niistä on ennekin keskusteltu täällä. En oikeasti osaa yhdyssana asioita eikä se vajavaasuus minua haittaa. Nauran vain niille jotka siitä menettää hermonsa? Ja jos on niin tyhmä että yrittää sellaseta asiaa kamera foorumilla toiselle opettaa saa sitten olla. Vaimoni korjailee tekstiäni ja facessa. Jaksan niitä korjailla että hänen ei tattte hävetä. Isäni on yhtä huono kirjoittaja kun minä. Onneksi poikani ei ole perineet tätä isän ominaisuutta. Olisi paljon mukavempaa kun yritettäis vaan kuvasta keskustela eikä mistään kirjoitusvirheistä. Jos ei kuvaa ymmärrä voiko silloin alkaa trollaamaan ja siirtää kommentoinnin henkilökohtaisuuksiin? Voin kertoa että jos näin tekee vastaan varmasti mutte en aina ehkä ystävälllisesti. Nämä laukun jutut ei todellaakaan minun päätäni vaivaa yhtään, siksi laitoin ton yhden pinen tarinan. Ja kuten sanoin kirjoittelen kännylällä ainakin sunnutaihin asti joten tällä kirjotusvirheiden korjus on aneemisen vaikeaa. En näe että tämä foorumi tarttis mitään oikein kirjoituksen vaatimuksia niin en jaks kirjoituksia myskään korjata. Tekdteistä paistaa ihmisten tyhmyys läpi vaikka yhdyssanat olis kondiksessa ja kirjoitusasu oikeaa. Toivon että nyt keskustellaan kuvasta eikä minusta. Jos siitä ei ole sanottavaa antakaa olla. Jos ei pidä kuvasta sen saa tietty ilmaista.
Vs: Through Glass Postaa nyt vaikka ekana yksi kehuva mielipide, niin teitä olisi edes Juken kera kaksi jotka pitäisivät tätä kuvaa hyvänä.
Vs: Through Glass Tätä pidän hermostumisena ja kuvan katsojan mielipiteen vähättelynä ja aliarvioimisena, siksi kysyin, mikä sinua risoo. Minä katselin kuvaasi ja jos siitä ei selviä mikä sanoma/laatu/arvo on kuvalla, niin on tosiaan parempi jättääkin kuva omaan arvoonsa jota siis minusta ei edes ole. Se, että väittää ettei ole vetänyt hernettä nenuunsa, ei tarkoita ettei sittenkin olisi tehnyt niin, näitä "mä olen ihan rauhallinen, mua ei teidän jutut haittaa lainkaan"-kavereita on täällä muitakin, et ole siis yksin. Oletko sinä ehtinyt junaan mukaan?
Vs: Through Glass Ihan selvä juttuhan toi. Tietyömaa..... Ainahan ne ovat ikuisuusasioita. "I'm looking at you through the glass Don't know how much time has passed Oh God it feels like forever" :=/
Vs: Through Glass Muutama henkilö jotka on laukun ulkopuolelta kuvan nähnyt ovat löytäneet kuvasta jotakin mielenkiintoista. Sekin riittää minulle. Älä markku mene henkilökohtaisuuksiin kuten Jukkisen kommentin jälkeen teit.