Oot sitte käyny Anttia kuvaamassa. Vai kuka tää on? Kuski on kyllä hienosti taivaalla, mutta mun mielestä tää on liian tummasävyinen. En kyllä tajuu mv-kuvien teosta ja olemuksesta sitäkään vähää kun värillisistä. Itse olisin rajannut pystykuvaksi ja jättänyt rampin pois kokonaan, olis saattanu näyttää kahelimmalta. Mun rajauksista voidaan kyllä varmaan olla montaakin mieltä. Ens viikonloppunahan Tykkimäessä on crossikisat ja Antin hyppynäytös jossain välis. Meinasitko mennä kattomaan/kuvaamaan?
Minusta tuo ramppi on tosi hyvä. Kuva on minunkin näytöllä aika tummahko. Tosin tietyllä tapaa silhuettina melkein meneepi.
Muistaakseni tuo ei ole Isomäki vaan joku Tamperelainen KTM-sälli. Eiköhän se pidä kuvaamaan lähteä sen kerran kun täälläpäin jotain kuvattavaa on;>
Juttu lähtee nyt taas rönsyilemään, mut oliskohan sitte Jussi Seljäs....? Sillä tais olla KTM kun kävi Antin kanssa loikkimassa rautatieaseman parkissa vähän aikaa sitte. Laitoin tänne johkuu kehnot kuvatkin molemmista sankareista.