Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Isoisä mopo ostoksilla

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Esko Turkkila, 28 Tammikuu 2008.

1. Boost

Boost

591
    0
    0
    Vs: Isoisä mopo ostoksilla

Kannattaa sen kortin ja pyörän rahoituksen lisäksi varata budjettia ajamiseenkin. Vakuutukset ovat perinteisesti olleet poskettoman kalliita. Ainakin aikaisemmin, tiedä onko moiseen tullut suurempaa muutosta. Tuskinpa.

2. Esko Turkkila

Esko Turkkila Well-Known Member

1 180
    813
    113

15-vuotta aiemmin annettu lupaus on nyt sitten lunastettu. Nuori onnellinen jammun omistaja pääsi
    viikonloppuna kokeilemaan pyöräänsä.

papa

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

En tiiä pitäiskö sitä ostaa likoille skootteri ihan siksi, kun eivät ole vielä ajoikäisiä niin äiskä sais ajella sillä ilokseen :D. Haaveissa siintää vieläkin jotain ihan muuta, sellaista noin 883 kuutioista, mutta onneksi päästä löytyy vielä rahtunen järkeä...

4. Vs: Isoisä mopo ostoksilla

Itselle Vespa tekisi mieli ostaa!
    Jos likoilla on hiekkatieosuuksia pärtsättävänä, niin sitten suosittelisin mahd. isorenkaista mallia.
    Vrt Liberty ja Fly. Pikkuinen rengas on paljon hotompi ajettava, kuin ostoskärry pehmeällä ;-)

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Ei niil kait ole. Mut yök, niille pitäis olla pinkki versio... Masentavaa. Katu-uskottavuus menis mutsilta, jos ajelis pinkillä vehkeellä. Vai toisaalta, olisinko vaan tosi cool :D

6. Vs: Isoisä mopo ostoksilla

Juu: muuten mustat vaatteet, mutta pinkki kaulahuivi ;-)

7. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Vautsi juu... tommonen Fly pinkkinä, mustaa nahkaa päälle ja baaanalle....

8. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Isoisä mopo-ostoksilla

Tämä oli hyvä havainto.

Itse eri prätkillä ajaneena komppaan quigeroa. Aloitin ajamisen vuonna -99 ja lopetin moisen harrastelun vuonna -06. Eri prätkiä piti olla sen takia että luulin aina että mulla on väärä pyörä. Kokeilein kaikkia, vika ei ollu siinä. Lisäisin vielä tuohon edelliseen lainauksen sen että, silloin kun on se paras ajokeli pitää pukea ne varusteet päälle ja hiota siellä sisällä, kun muut on sortseissa.

Jos haluaa ajo fiiliksen ja mittailla peltoja ilman että itse tarttee polkea, voi sen tehdä mopolla sortsit jalassa. Se ei kulje niin kova että ois paineita kauheisiin varusteisiin. (ainakin luulen että poikani antaa skootteriaan lainaksi joskus kesällä)

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Mulla ei kyllä ole kuin mustavalkoinen prätkätakki :(...

10. Vs: Isoisä mopo ostoksilla

Ok, eipä tule ainakaan Heli Of Finland -fiilis ;-.}

(tuli katseltua eilen Teemalta dokumentti hevimusasta)

11. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Mä kattelin tuos 600cc cbr:ää, jossa oli pinkki kuvio katteissa. Ois kyl mennyt uuteen maaliin :D

12. Vs: Isoisä mopo ostoksilla

Kyllä mää ajelisin pinkillä Vespalla ihan tosta vaan, huipsis vaan heiluttelisin frendeille Sunset Tripillä. Aäh, Stripillä ;]