Vs: Tuutikki, uimamajan asukki Kaikenpuolinen maailman vinous loistaa tässä läsnäolollaan. Ja Tuutikki, uimamajan asukas viestii luokseen juuri riittävästi hahmotettavalla muotokielellään.
Vs: Tuutikki, uimamajan asukki Tämä nyt ei oikein aukea millään tavalla.... valitan. Pitkällä valotusajalla leikkiminen ja vinjettien tekeminen ei oikein tee muuten mitään sanomattomasta kuvasta hyvää... majan ja horisontin vinoudella leikkiminenkään ei oikein kerro mitään... ellet nyt sitten halunnut kasata jostain jonkun sisäpiirin syystä riittävää määrää kliseitä samaan kasaan.. vino horisontti, kiikaritähtäin sommittelu, pitkällä ajalla aikaansaatu haamu vai olikohan sitten tavoitteena oikea "taide", johon eväät eivät nyt sitten riitä. ;-9
Vs: Tuutikki, uimamajan asukki Onpa muumimaailmassa synkän ja kylmän oloista. Kuva on mainio ja "epämuumimainen."
Vs: Tuutikki, uimamajan asukki minulle tulee tästä mieleen muumien toinen puoli. itseäni häiritsi kuvassa se jos horisontti olisi suorassa tai värit olisivat puhtaat muumimaiset. tykkään! (edit: HUPS!! huomasin, että menin vahingossa kirjoittamaan tänne poikakaverini tunnuksilla eli tätä mieltä on oikeasti: talvikki! )
Vs: Tuutikki, uimamajan asukki toi "tuutikki" on liikaa tässä kuvassa. tästä tulee mieleen ne vanhat kunnon muumit, ne mustavalkoiset sarjakuvaversiot.
Vs: Tuutikki, uimamajan asukki Hyvä sävymaailma ja vinjettikin toimiii. Horisontti kyllä häiritsee, ei auta mikään. Harmi, kun tuutikki on tummissa vaatteissa tummaa vasten, jolloin ei erotu riittävästi. T Jukkis
Vs: Tuutikki, uimamajan asukki Kiitokset kommenteista! Kuvassa käytetty Hoyan R72 infrapuna -filtteriä, sävyt käpistelty mv:ksi. Vinous (maisema-)kuvassa tuntuu olevan sen verran kosketusarka tuulessa lepattava kudosriekale, että ilman muuta täytyy nyt ottaa se omassa kuvauksessa lähempään tarkasteluun ja tutkailuun. Jatkoa seuraa...! *hykertelyä* ...ACH!!!
Vs: Tuutikki, uimamajan asukki Tästä minä pidän. Hahmossakin on sopivasti sellaista Tuutikille ominaista tomeruutta. Tuo häivähdyksenomainen oleminen assosioituu useampaankin Muumilaakson tarinaan ja näin vie mukanaan kuvaan.
Vs: Tuutikki, uimamajan asukki Näistä kommenteista aukeaa ainakin se miten erilaisella tavalla kuvan voi nähdä. Minulle se aukea lainkaan vaan edustaa tekotaiteellista----, joku pitää sitä hyvänä ja epämuumimaisena, toinen hyvänä ja muumimaisena, neljäs.... ;-)