Vs: Iso leikkiauto edelleen poikien joululahja-unelma Ja edelleen starcross filsu unohtunut linssiin...
Vs: Iso leikkiauto edelleen poikien joululahja-unelma Mvuori:Miks nää sun kaikki kuvat näin perse laatusia?
Vs: Iso leikkiauto edelleen poikien joululahja-unelma Millä lailla perslaatuisia? Oon utelias, kun mun näytöllä tää on terävä, sopivan värikäs ja just sellainen blinkblinkisojenpoikienleikkikalu-unelma, jota ne ei vaan, siis ne isot pojat, uskalla sanoa ääneen.
Vs: Iso leikkiauto edelleen poikien joululahja-unelma Pyydän anteex mut olix toi vähän ilkeesti vislattu? Kuvahan on kiva ja M.V. hieno mies. ____________________________________ Hyvää Joulua Mr. Big Rock, toivoo Erska !!!
Vs: Iso leikkiauto edelleen poikien joululahja-unelma Mun mielestä tämä yleinen suuntaus, että kuvalla on vetävä ja hauska nimi, sekä joko filtterillä tai photoshopilla tehty efekti, on erittäin harvoin toimiva yhdistelmä. Ne toimivat yleensä huippuammatilaisten tekeminä kuvien yhdistelyinä, jolloin kuva aiheuttaa wow-efektin. Tässä on aiheena auto, jossa on paljon valoja. On lätkäisty star -efekti, ihan noin huvikseen ja kuvalle hauska nimi. Ei sytytä, ei sitten millään. T Jukka
Vs: Iso leikkiauto edelleen poikien joululahja-unelma MVuori: Ihan kiltisti sanottuna, jenkeillä on termi: "Superfluous" kääntyy jolteski :Överi. las vegas on överi, samoin Elvis viimeisinä vuosinaan, koetas panna kehiin kuva joka ei olisi SUPERFLUOUS ! ihan silleen snadisti kiva ja hyvä...