Vs: Iso ego? jos se kuski on vaan helvetin läski, ja sä nyt pilkkaa sit ylipainoista raukkaa tääl internetis.. tuntuuko nyt hyvältä? internet kiusaaminen on vakava juttu kuule
Vs: Iso ego? Menen nurkkaan häpeämään. Olen huono ihminen. Kapa P.s. Tarvitseeko lihava ihminen molemmille puolille tilaa? Vai oliko autossa kaksi lihavaa ihmistä? En jäänyt odottamaan mysteerin ratkeamista.
Vs: Iso ego? Vaihtoehto B on sairaalloinen, pakkomielteinen symmetrian estetiikan taju ja toteutustahto, jossa jokainen teko tiskaamisesta parkkeeraukseen on pieni performanssi tai tilataideteos symmetrian ylistykseksi.
Vs: Iso ego? Nykyautothan on melkein järjestään rumia. Kun ensimmäisen kerran näin Nissan Juken, luulin näkeväni painajaista.
Vs: Iso ego? Onko mahdollista että autot oli huonosti kun tämä auto saapui ja ajoi " muiden väliin", sitten tosi kauan kaupassa oltua järjestys muuttui koomiseksi ?
Vs: Iso ego? Tuollaista parkkeerausta olen kuullut harrastettavan siksi, ettei viereisten autojen ovet pökkisi kolhuja.
Vs: Iso ego? Se on jämsäläinen kuski joka on lähtenyt Jyväskylän Prismaan ostoksille. Jämsässä pysäköidään tuolleen, molemmille puolille jätetään vähän vajaa auton leveys tilaa. Paitti että Jämsäläisen pitää kyllä aina päästä kaupan ovelle. Ainakin Jämsässä missä on jokaisen kaupan ovelle jokaiselta parkkipaikalta max 1km matkaa. Nii, ja jos joku nyt ihmettelee niin mä en ole jämsäläinen. Olen vaan joutunut sinne asumaan. Kuva on kyllä muuten aurinkoinen.
Vs: Iso ego? Eikä ku tilannehan on se että molemmin puolin oli jo autot. Nyt kun ne kaksi autoa lähti pois näyttää tilanne ihan erinlaiselta.
Vs: Iso ego? Ihan kuin Varkaudesta. Vielä paksumpaa on, että kun on lastentarhan (johon lapseni vien ja haen) kohdalla merkitty selvästi liikennemerkillä, mistä alkaa saattoalue, ja sitä ennen olevan roska- ja pyöräkatoksen kohdalla, että pysähtyminenkin kielletty, niin kyllähän siishen aina 3-4 autoa näyttää mahtuvan. Siinä säästää kuitenkin kengänpohjia 2-20 askeleen verran, riippuen, miten kauas saattoalueesta joutuu autonsa laittamaan. Varokoon vain, etteivät ota liian pitkiä askelia säästäkeen 100 euron kenkiä, voi ratketa 150 euron housut. Ja mielenkiintoisempaa, että mitä kalliimpi auto, niin sitä lähemmäs portinovea se jätetään. Edulliset autot ovat yleensä saattoalueella. Se on saatana kumma tuo ihmisen ego, sen kun ei tarvitse noudattaa lakia eikä ajatella muita ihmisiä - ei edes lapsia. T Jukka
Vs: Iso ego? Ja vielä säästeliäs ja änkyrä pellervolainen. Käy pysäköimässä väärin Cittarin parkkipaikalle.