Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

isistä parhain

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.Kimonen, 31 Tammikuu 2006.

isäni ruotsissa sotalapsena, meikäläisen värittämänä ,en tiedä onko historia kuvat ns.sallittuja ,mutta kuvassa ilmenee lapsen"onnellisuus" uudessa maassa ja ympäristössä

1. Oletko itse tämän värittänyt mv:stä? Jos oot, niin minusta tosi hyvin.

Niin, kuva tietty ei ole sinun, minusta tämmöisten historiallisten kuvien, joiden ottaja tuskin on edes hengissä, näyttäminen on siisti.

Tenavalla muikea ilme. Isä näyttää vähän kyberneettiseltä Arskan esiasteelta.

2. joo,kyllä itse väritin, mutta en käyttänyt siihen paljoa aikaa, enkä tarkkaivaisuutta,on siellä muutamia virheitä .Kasvojen sävyt on vaikeita,ainakin mulle.halusin kuitenkin säilyttää suht,koht hailakat sävyt.värit on itseni keksimiä,eihän niitä tarkasti voisi mustavalkeasta tietääkään

3. Ihan hyvin tehty. Tykkään vanhoista kuvista, joskaan en ite oo mitään tollasta värittämistä kokeillu, mutta katselen sujuvasti.

Kyllä selkeesti kuluneet vuosikymmenet on tuonut tähänkin fotoon lisämielenkiintoo.

Syväyksestä(?) ja hiusvahasta johtuen tukat näyttävät humoristisen sliipatuilta.

4. Hyvin väritetty. Kasvot ovat hiukan nukkemaisen oloisia, etenkin isällä. Johtuuko alkuperäisen kuvan iästä ja laadusta vai jälkeenpäin siloiteltu? Hyvä kuva josta henkii lämmin tunnelma ja yhdessäolo.

Tämäntyyppisiä kuvia näkee nykyään muutamissa mainoksissakin, joissakin piirrettynä.

5. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Juu, vanhempi ihmisolio näyttää hieman vahanukelta. En tiedä, onko se värjäyksen tulos vai jonkin muun. Puvut ja ilmeethän tässä on varsin oivallisia.

6. laitetaan nyt samalle lapselle Ruotsalainen äitikin esille

7. Jäpykällä hyvät oltavat, mutta äijälle ku tökkäis sarvet ottaan, nii ois itse Belsebuupi. Hyvä mies kuitenkin ollut, koska kuvat säilyneet:)

8. kuvat "kuvat säilyneet" eipä juuri ollu säilyneet,melko repalaiset ja mustavalkeat,nyt kylläkin hiukan paremmat