Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Meri

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 18 Elokuu 2007.

1. Anonymous

Anonymous Guest

2. jimi-

jimi-

918
    0
    0
    Vs: Meri

Todella hyvä meininki kuvassa. Mutta itse olisin sentin kääntänyt kameraa oikealle

3. Vs: Meri

Juu, raikkaan näköinen kuva, taisit kastella ittesi?
    No, mitäpä ei tekisi mielenkiintoisen kuvakulman takia.

4. Vs: Meri

Täson meininkiä. Alakulman mainiota valjastamista. Vesi näyttää voimansa.

5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Näyttää siltä että kamera haukkaa vettä aivan just. Mainio photo.

6. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Tulihan siitä aika hieno kuva!!

Tuo Paulan paita uppoaa ehkä aavistuksen taustaan, tuota rajakohtaa voisi säädellä aavistuksen..

Täytyy sanoa, että kun katselin kuvan synnytystä, niin nopeat refleksit oli Aleksilla vetää kamera aina aallon edestä pois.. Tämä on kuvattu veden pinnan tasosta, jopa alempaa aallon pohjasta.

Nice!

7. Anonymous

Anonymous Guest

Jimin ehdottama sentin kääntäminen oikealle oli aika vänkä ehdotus. Itse yritin leikata senttiä pois, mut en saanut kompositiota enää toimimaan että olisin edelleen tykännyt.

Jussin arvelemaan kastelua ei sattunut. Itse säilyin täysin kuivana, mitä nyt kengille hieman vettä pärski, mutta mies ei kostunut. Sen sijaan kamera otti hieman pisaroita, tai lähinnä linssi. Mut niitä kun kuivaili aaltojen väleissä niin eivät päässet vaikuttamaan kuvaan liikaa.

Kyllä siinä aika rivakasti sai aallon lähestyessä kameraa nostella, ettei jäänyt vesivyöryn alle. Fiilis oli, että isommilla aalloilla olisi saanut parempaa jälkeä, mutten sitte tiedä. Parhaissa kuvissa ei kumminkaan oltu ihan aallon pohjalla.

JPun pointista paidasta olen samaa mieltä. Sen jo tähän säädinkin, mutta vois selkeästi piirtää paidalle tumman reunan niin se irtoaisi vielä paremmin.