Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Isä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.Kimonen, 11 Elokuu 2006.

Kyseessä on valokuva sotaajalta ,Isäni oli sotalapsena Ruotsissa.Kokeilin kuvanväritystä mustavalkokuvasta ,kuinka onnistuin?

1. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36
    Mielestäni hyvin.

Kenen ottama kuva tämä on?

2. Taustan väritys olis ehkä voinut olla vähän vähemmän kirjava, vie huomiota kohteesta. Muuten ihan kiva

Minä oon tehnyt tätä samaa alihankkijalla: tytöt ovat värittäneet vinoon menneitä ja muita huonoja vedoksia yliviivaustusseilla ja muilla. Kohta skannaan

3. Kuva on todennäköisesti isäni ruotsalais "isän" ottama,omia kuviahan täällä pitäisi esitellä,värityksestä lähinnä kyselin mielipiteitä.Aikaa meni melko kauan.

4. Minun mielestä tuo väritys on ihan hyvä idea, eikä ollenkaan kaukaa haettu. Noinhan muotokuvia varsinkin on väritetty iät ja ajat. Muistan tätini hääkuvan (Ruotsista) kuusikymmenluvun alusta ehkä, se oli mustavalkea ja käsin väritetty. Huhu kertoo myös että sulhasen pääkin oli vaihdettu toisesta negasta. Sama henkilö, tosin. Äijä oli aika vanha ja luulin lapsena että siinä oli Ruotsin kuningas ja kuningatar kun morsiamella oli kruunu.

5. höperöksi tässä näköjään tulee,itse en edes muistanut koko kuvaa helmikuulta,ei ollut tarkoitus tehdä uusintaa.