Nyt olisi mahdollisuus päästä meidän firman tulevaan konttuuriin kuvaamaan, sain sinne avaimet ja luvan käyttää sitä kuvauskohteena. Eli osoite olisi Pitäjänmäki Höyläämötie 10 Tässä kartta: Sitten niitä päiviä, 29.10, 5.11, 12.11 tai 19.11 Saiskos tästä kans jonkun äänestyksen. EDIT: typo 29.11 korjattu vastaamaan oikeaa pvm. 29.10 Äänestäneistä 91% on tuon 19.11 pvm. kannalla, joten se näyttäsi olevan paras aika, laitamma sen siis myös topikkiin.
5.11 on häät, mutta 29.11 voisi olla liksa juuri tullut. mitä jos otettaisi se. onko tällaiseen innostusta näin lyhyellä palautumisvälillä, ettei liikatarjonta syö osallistujia? juha
mulle ainut mahdollinen on toi 19.11. joten äänestän sitä. kuulostaa kivalta. onks siellä sähköä ja lämmin? edit: tarkotitko muuten 29.10.? 29.11. on tiistai.
29.11. on kyllä tiistai, joten mieluummin vkl:na. 29.10. tulee taas aika nopsaan kun tulevana vkl:na pitäis päästä vielä Fotokaapeliinki.
Kolme kerrosta, sellanen raksapaikka jossa peruslämpö päällä, sähköä varmaan sais. Voin käydä tarkistamassa tilanteen paikan päällä. Kellarikerroksessa on kuulemma betoni revitty pois ja hiekkaa/soraa tilalla, kakkos ja kolmoskerroksessa betonilattiat, betonikatto, betonitolppia, likaset ikkunat, ei niin paljon valoa kuin Mäntsälässä. Rekvisiittaa paikanpäällä ei varmaankaan ollenkaan, mutta se tuskin on ongelma, voin varmaankin viedä esim. muutaman tuolin etukäteen.
Hienoa, pääset kyydissä jos kyyti kelpaa Koska ainahan kantoapua tarvitaan.... Ja tietysti hyviä malleja.. EDIT: Ja koska HOLGA miehet ei oio, niin olis parempi alkaa vetää pikku hiljaa sitä hapanta, muutakin kuin kirnupiimää, että saadaan autenttinen näkö ja varsinkin haju
No joo, mutta olethan sä ens viikonlopun kotona [/quote] En ole. Tulevana vkl:na on Fotokaapeli. Mutta toisaalta, ettehän te mua tarvi sinne kuvaamiseen, joten saattehan te muut mennä .
En ole. Tulevana vkl:na on Fotokaapeli. Mutta toisaalta, ettehän te mua tarvi sinne kuvaamiseen, joten saattehan te muut mennä .[/quote] Ei, ei , ei, kyllä me tarvitaan sut. Enhän mä päässyt edes kuvaamaan sua, kun piti lähteä pois liian aikaisin.
19.11 niin suap asennoitua kunnolla ja ehkä minäkin ker(j)ättyä rahaa salamaan, tällainen sessio olisi oiva paikka menettää poikuus siinäkin.
Hmm.. ihan hyvä ajatus. Tätä voisi kehitellä eteenpäin... Meinaan ihan noin myös session teemaksi myös...