Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ama

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 28 Maaliskuu 2012.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

T Jukka

2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Ama

Onks pakko?

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Tottakai!

4. Vs: Ama

paranemaan päin, vielä kun muistat tarkistaa nuo pystyviivat.

5. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Sovitaanko niin, että jos ylläpito kokee kuvatulvan liialliseksi, niin me niinku puututaan siihen? Jos toisten postaamiset häiritsee sinua, niin älä avaa.

Kuvia saa lähettää vapaasti ja on kohtuutonta edes "sarakstisen huumorin" varjolla pyrkiä rajoittamaan muita.

6. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 13 Maaliskuu 2019
  7. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Ahaa,meikä käsitti että Juke tarkoitti mallia,joka miettii mielessään onks pakko.Tietenkin voi käsittää että onko pakko lähetellä:) ?? edit ,en lukenut  kebaxin viestiä eli komppaan häntä.

8. Vs: Ama

Kyl mä luulen että tuo "melkein kaima" tarkoitti että Jukkis senkun vaan suoltaa kuvaa kun aisaa ja juke saa räpsiä noitten muovigiltsien kanssa...

9. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Käsitit ihan oikein. Minustakin mallilla on sellanen "onks pakko" ilme.

No just....sovitaanko niin että mä selitän omat sanomiset eikä aleta arvailemaan. Kyllä mä tuota tilannetta yritin kuvastaa sanonnalla "Onks pakko?".

Ylläpito vois olla aktiivisempi silloin kun sille on tarvetta eikä kohdistaa suin päin osottavaa sormeaan.

EDIT:Ja ei täällä ole ennenkään kenenkään sanomisia ruodittu sillä tasolla mitä sillä tarkoitit, jos ei ole henkilökohtaisuuksiin menty. Miksi minun sanomiseen JPu puuttui, kun ei hän kenenkään muun sanomisiin puutu? Oisko jotakin hampaan kolossa?

10. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

11. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Eihän tuo  Onks pakko? ole mikään valioluokan rakentava kommentti jos ajatellaan tarkemmin.Itse kuvasta sen verran,malli on hyvä koska itse pidän juuri tämäntyyppisistä ilmeistä.Naurupotretit on kotialbumissa.Malli on hiukan ikäänkuin kyyryssä ,kuin ylärajaus painaisi häntä kasaan.

12. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Ei keneenkään yksin kohdistuen, mutta:  Myös kirjoittajalla pitää olla tajua siitä, että mitä enemmän viesti antaa tilaa monitulkintaisuudelle, sitä helpommin myös se ymmärretään eri lailla kuin oli hänen ajatuksensa.  On yhtä kummallisen yleistä  kirjoittajan luulevan ajatuksiaan pystyttävän lukemaan  kuin lukijan yksioikoisen varma tulkinta toisen epämääräisestä sanomasta.

13. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Onhan tässäkin jo tulkitsemista,pitää lukea kahteen kertaan:)

14. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

15. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Kiitos. Teksti ei ole aivan huono, jos toisto auttoi.    (Vaan mitä auttaisi lukea uudestaan täysin epämääräistä?)

Kuvasta: Ihan kuin olisin sen aiemmin nähnyt, vinoine kaiteenpylväineenkin, mutta ei se mitään. ;)  Taisi olla vain sama sessio, ehkä toinen sisaruksista.  Onhan nämä vähän möllejä teennäisiä tilanteita, muttei kuitenkaan siinä määrin että voisi tunteä myötähäpeää.  Kiva kun näytit siis. 

Teennäisyys oli varmaan osin huono sana.  Kaipaisin vahvempaa kontaktia "kameran" (kuvaajan) ja mallin välille.  Tai ehkä kuitenkin: aidompaa kontaktia. Tai syvempää.  Nyt nousee kysymys miksi kuvataan ja se ehkä välittyy mallistakin.

16. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Olet täysin väärässä, olen puuttunut kaikkeen millä keskustelua yritetään kieltää tai rajata, aina kun olen sellaista nähnyt. Kirjoittaisit selvemmin, niin ei kukaan puuttuisi. Yksi lause, jonka voi käsittää ihan miten vaan on varsin huonosti toimivaa.

17. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Jos lauseen voi käsittää ihan miten vaan niin kannattaako siitä sitten heti rynnätä ojentamaan kirjoittajaa?

18. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Ehdottomasti kannattaa, osa foorumilaisita on ihan uusia ja sana on varsin vapaa. Jos tuon ymmärtää, ettei foorumiin saa postata ärsyttämättä kuvia, niin aika huono rajoite henkilöltä jolla ei ole valtaa sanoa saako vai eikö saa..

19. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Kirjoitelkaa kauniisti ja avoimesti, itse kukin, niin kenenkään ei tarvitse enää puuttua sanomisiin tai tyyliin..

20. Vs: Ama

Kaikki sanat yksittäin tuttuja, kokonaisuus jäi hämärän peittoon. Mutta ei se mitään kun kuva on hieno, kuten Jukalta aina.

T. K.