Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Irwin Goodman?

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Turisti, 11 Marraskuu 2010.

1. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    Vs: Irwin Goodman?

Ei hassumpaa. Aika paljon Irwinin näköinen. Etkö tiedä ketä kuvasit?

2. Vs: Irwin Goodman?

Ei muuten Operalla (10.63 + Win XP) näy tuolla sun galleriassa kuvat.
    (Voi tietty puuttua joku lisähommeli)

3. Vs: Irwin Goodman?

Tuon on eräs Irwin -tribuuttibändi, jonka keulahahmo on tosiaan aika hyvin eläytynyt Irwinin rooliin ulkonäköä ja ääntä myöden. Käsittääkseni mitään sen kummallisempaa nimeä ei kys. pumpulla ole...
    Nykyisestä keikkailutahdistakaan en ole täysin kartalla, mutta käsittääkseni kiertelevät pienempiä kuppiloita edelleen. Keikoilla viina virtaa ja meno on kovaa!

Bändin rumpali on tuttuja ja olin joskus aikoinaan ihan pyynnöstä kuvaamassa heidän keikkaansa.

4. Vs: Irwin Goodman?

Ok, kiitos tästä! En ole itse Operaa pitkään aikaa käyttänyt ja sen takia en ole tajunnut testata toimivuutta sillä. Pitää selvittää mistä on kyse, veikkaan että .htaccess aiheuttaa jotain käsittämättömiä ongelmia.

Toi galleria on osittain valokuvaamista varten ja osittain PHP -ja muiden webbijutujen testailemista ja kehittelemistä varten.

Edit.
    Asensin Operan (10.63) ja itselläni WIN7 ja kuvat kyllä pelittää, pukkaako sinulla mitään erroria?
    Mitään lisähommelia (javascriptiä lukuunottamatta) ei kyllä pitäisi vaatia...

5. hsm

hsm Member

852
    0
    16

Sama yhdistelmä ja näkyy.

6. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Kiva toi kakkonen. Ja ykkönenkin.

7. Vs: Irwin Goodman?

Tykkäisin itse tuosta kolmosesta tosi paljon enemmän, jos rmpali katsoisi siinä suoraan kameraa.

Ja kiitos kakista kommenteista! Tuo Opera-juttukin oli oikein hyvä tarkastaa.