Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN Irving Penn, Richard Avedon, Yousuf Karsh, Robert Maplethorpe, Matthew Rolston

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana 12jukkavaara, 5 Joulukuu 2007.

Olisiko jollain moisien kuvaajien kirjoja myytävänä?

Lukeminen sivistää, mutta kuvien katselu se vasta sivistääkin! (jotenkin)

Ja tarjota moisia saa meiliini jukka.vaara(at)hovivari.fi
    Tai soittaa 0400 777779

1. Vs: Irving Penn, Richard Avedon, Yousuf Karsh, Robert Maplethorpe, Matthew Rolston

Ups. Näistä ei ole tullut yhtään yhteydenottoa! Siis oikesti!
    Hops, kirjahyllyyn katselemaan mitä "ylimääräistä" sieltä löytyy!

Ja kyllä, kirjat tulevat köyhään mutta hyvään kotiin. Opiskelijan luettavaksi
    opittavaksi ja tarkasteltavaksi!

Eli. Kirjahyllyn ääreen sitä ja kerro mitä löysit!

pikkukakkosenposti(ätgmail.com

-jukka-

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vs: Irving Penn, Richard Avedon, Yousuf Karsh, Robert Maplethorpe, Matthew Rolst

Mulla on kyllä paksu ja ihana Yousuf Karshin kirja, mut en luovu siitä. Toivottavasti tästä oli apua :)? Se on hyvä kirja ja hänen tavastaan kuvata pitää, voin lämpimästi suositella, että kirjakauppaan vaan.

3. Vs: Irving Penn, Richard Avedon, Yousuf Karsh, Robert Maplethorpe, Matthew Rolston

Olen saanut kokea vuosien  varrella mahtavia elämyksiä juuri näiden klassikko kuvaajien kirjojen
    äärellä. Listastasi löytyi mm. Pennin Passage,Matlethorpen Pistills,Tulips..ja muita,Avedonin In The
    American West,An Autobiography. Jokaisella "valokuvaajalla" tai ylipäätään valokuvista kiinnostuneilla
    on jonkunlainen oma pieni tai isompi kirjasto  ja olisi niin haikeaa luopua edes yhdestä palasesta.
    30 vuoden aikana onkin valokuvakirjoja kertynyt joku sata ja taitaa jäädä sitten perillisten hävitettäväksi. Itse olen tilaillut kirjoja lähinnä Amerikasta ja ovat olleet aina aika kohtuu hintaisia,
    varsinkin jos tilaa useamman kerralla. Onnea kuitenkin kirjojen kalastelulle!!

4. W.R.C.

W.R.C. Active Member

251
    70
    28
    Vs: Irving Penn, Richard Avedon, Yousuf Karsh, Robert Maplethorpe, Matthew Rolston

Höh,

Jonkun pitää mainita myös;

Jean-Francois Jonvelle
    Joyce Tenneson
    John Swannell
    Elina Brotherus
    Herb Ritts
    Ralph Gibson
    Helmut Newton
    Sally Mann
    Jeanloup Sieff
    Juha Ilonen
    Bettina Rheims
    Peter Lindbergh

...mainitsinko jo Jean-Francois Jonvellen?

W.R.C.