Olisiko jollain moisien kuvaajien kirjoja myytävänä? Lukeminen sivistää, mutta kuvien katselu se vasta sivistääkin! (jotenkin) Ja tarjota moisia saa meiliini jukka.vaara(at)hovivari.fi Tai soittaa 0400 777779
Vs: Irving Penn, Richard Avedon, Yousuf Karsh, Robert Maplethorpe, Matthew Rolston Ups. Näistä ei ole tullut yhtään yhteydenottoa! Siis oikesti! Hops, kirjahyllyyn katselemaan mitä "ylimääräistä" sieltä löytyy! Ja kyllä, kirjat tulevat köyhään mutta hyvään kotiin. Opiskelijan luettavaksi opittavaksi ja tarkasteltavaksi! Eli. Kirjahyllyn ääreen sitä ja kerro mitä löysit! pikkukakkosenposti(ätgmail.com -jukka-
Vs: Irving Penn, Richard Avedon, Yousuf Karsh, Robert Maplethorpe, Matthew Rolst Mulla on kyllä paksu ja ihana Yousuf Karshin kirja, mut en luovu siitä. Toivottavasti tästä oli apua ? Se on hyvä kirja ja hänen tavastaan kuvata pitää, voin lämpimästi suositella, että kirjakauppaan vaan.
Vs: Irving Penn, Richard Avedon, Yousuf Karsh, Robert Maplethorpe, Matthew Rolston Olen saanut kokea vuosien varrella mahtavia elämyksiä juuri näiden klassikko kuvaajien kirjojen äärellä. Listastasi löytyi mm. Pennin Passage,Matlethorpen Pistills,Tulips..ja muita,Avedonin In The American West,An Autobiography. Jokaisella "valokuvaajalla" tai ylipäätään valokuvista kiinnostuneilla on jonkunlainen oma pieni tai isompi kirjasto ja olisi niin haikeaa luopua edes yhdestä palasesta. 30 vuoden aikana onkin valokuvakirjoja kertynyt joku sata ja taitaa jäädä sitten perillisten hävitettäväksi. Itse olen tilaillut kirjoja lähinnä Amerikasta ja ovat olleet aina aika kohtuu hintaisia, varsinkin jos tilaa useamman kerralla. Onnea kuitenkin kirjojen kalastelulle!!
Vs: Irving Penn, Richard Avedon, Yousuf Karsh, Robert Maplethorpe, Matthew Rolston Höh, Jonkun pitää mainita myös; Jean-Francois Jonvelle Joyce Tenneson John Swannell Elina Brotherus Herb Ritts Ralph Gibson Helmut Newton Sally Mann Jeanloup Sieff Juha Ilonen Bettina Rheims Peter Lindbergh ...mainitsinko jo Jean-Francois Jonvellen? W.R.C.