Vs: Irroittelukuvaketju Voih, nuo Olavi- ja Marttikuvat ovat södet. Harmi, kun meidän rontit eivät viihdy saunassa, tai siis viihtyvät, mutta vain keskenään. Ja sitten; Kun kukaan ei kumminkaan jaksa availla linkkejä, niin omalla vastuulla, tuossa: <COLOR color="orange"]Helvi</COLOR> ja <COLOR color="orange"]Sylvi</COLOR>. Nokialaisen irroittelua malliksi:
Vs: Irroittelukuvaketju meillä taas karvaisia suvaitaan, suorastaan paapotaan.Edellisen kissan inspiroimana: Siniset silmät ja laaja sydän.. ou jee...
Vs: Irroittelukuvaketju Piti ottaman hienoa potrettia ittestä vaimon kanssa Vesikon edustalla, mutta unohdin miten kameran kryptinen menu toimii ja luulin säätäväni vitkan aikaa kun todellisuudessa säädin nestekidenäytön päälläoloaikaa :-[ Siinä sitten nokka kameran edessä ihmettelin että miten tää aina laukee näin äkkiä
Vs: Irroittelukuvaketju Yritin ottaa kuvaa pojastani ja itsestäni Äitienpäivän kukkakimppujen kanssa tänään, kun jalusta kaatui (tuhoten osan kukistamme). Tähän otokseen tallentui Teidän kaikkien vihaama pärstä, olen pahoillani ja pyydän kovasti anteeksi. Toivoo: Kamala
Vs: Irroittelukuvaketju Lopeta nyt Prrrr...***le arska toi aneleminen ja sano kuin mies: Tässä olen ! Sillä sipuli. Jos on tomaateja ja munia, niin syököö ne, kasvaa järki ja ku***i ! Niin ! ja piste... ja katsos mun äitienpäivä kuvat, ei anella eikä hyssytellä...
Vs: Irroittelukuvaketju laattapisteestä sitä itteään, erinomainen näköhavainto ja pelkästään visuaalinen. ten points...
Vs: Irroittelukuvaketju Oivalluksesta tosiaan täydet pointsit, hyvä että edes se kännykamera oli mukana!
Vs: Irroittelukuvaketju Olis varmaan pitäny huomata lähettää mun perjnatainen etana + panda "kolmannen asteen kohtamaisia" kuva tänne, olis sopinu joukkoon
Vs: Irroittelukuvaketju Nyt kyllä mablolla melko nättiä pukkaa. Täysin hyvin voisi olla joku kokosivun mainos hesarissa. Vain pienet pisteet kuvassa häiritsevät, mutta se kertonee että kuvalla on aika pieni jalostusaste.