tai sitten ei.. oikein käytettynä varsin kätevä kommunikaatiokanava. väärinkäytettynä addiktio. kuulostaa ihan alkoholilta..
tai seksiltä "Rohkeat" kokeilevat Peet, minäkin olen sitä välillä harrastellut täällä laukkulaisten kanssa
Jaa-a, mä oon kait valokuva.netin aikaan kokeillu, mut oli niin hiljasta, jotta ei se jaksanu kiinnostaa. Onnistuiskohan se nykyään...
no mikä jottei... ainakin #kameralaukku.com kannulla tuntuis olevan elämää ihan kiitettävästi kaikkina vuorokauden aikoina. tuu ihmeessä kanavalle?
webbimirkki http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/ircnet/irc.cgi siihen vaan oma nikki ja kanava. siinähän se \o/
irkki sijaitsee myös esimerkiksi www.mirc.com osoitteessa... eli kyseessä on jo legendaksi muodostunut äm-irk, jonka käyttöönotossa opastan mielelläni... tuu vaiks tuon webchatin kautta #kameralaukku.com kanavalle ja huutele jussipupu?
Uh, mä tuun joku toinen päivä, ehkä huomenna. Tänään on ny mentävä nappaa parit relaxantit ja sitten nukkumaan.
Laita vaikka vuosikerta tuonne perään, niin on oletettavasti vapaa, niin itsekin joudun perskules tekemään..
aika moni on siellä käynyt kyllä vierailulla tai pistäytymässä näistä vakio naamoista kyllä tuolla irkissä. hiukan huolestuttavaa jo. mutta myös uudet kasvot on tervetulleita ja niitäkin siellä varmaan onkin vaikka nimet ei välttämättä muistukkaan mieleen yhtä terävästi. todetaan että on olemassa #valokuvaus ja #digikamerat kanavat myöskin ja varmaan muitakin joita en vain muista. myös oman kanavan perustaminen on helppoa kun ei tarte kuin mennä vain kirjoittaa joku nimi ja mennä sinne ja kanava perustuu siinä heti. laukkuun tulevia ja ekaa kertaa olevia siellä niin koetetaan neuvoa parhaan mukaan jos apua tarvitaan vaikkapa mirc tai vastaavan ohjelman suhteen. muistakaa rohkeasti kysyä vain. todetaan lopuksi, että ei siellä mitään sen ihmeempiä juttuja ole kuhan jotku höpisevät satunnaisia asioita mitä mielessä onkaan.