KATKESIN DDDDDDDD En oo koskaan irkkaillu. En aio opetella edes. En tarvitse digitaalisia epätodellisia ihmissuhteita.
Kyllä kyllä, ja tämä riittää mainiosti. Keskustelun ajatus taisi kuitenkin koskea sitä "oikeaa" irkkailua. Eikä siinä mitään pahaa vaikka jotkut ovat innokkaitakin irkkailijoita, mutta ihmetyttää vaan mistä siihen riittää aikaa. Itse en pysty kuluttamaan edes täällä kovinkaan paljon aikaa.
No aikaahan löytyy kun on työttömänä eikä harrasta paljon mitään muuta. Kotihommiaki tekee vain sillon ku on pakko, eikä aina sillonkaan, jos on netissä hyvät keskustelut meneillään. =)
Kai se voi olla niinkin. Mun ajan vie kai yötyö ja perhe. Niissäkin on välillä sovittelemista keskenään. Oon vaan miettiny joskus kun toiset kuulemma viettää suurimman osan ajastaan irkissä, että eikö ihmiset osaa enää luoda oikeita ihmissuhteita tai tapaa muuten toisiaan. Enkä tarkoita nyt ketään täällä henkilökohtaisesti.
Ei tietenkään Kotona vaan ollaan 24/7, kaupasta on pakko hakea välillä vähän kolajuomaa ja lähipizzeria toimittaa halvalla kotiin evästä.
mä olen irkissä 24/7 :F ts. mun kone on irkissä 24/7. idlailen suurimman osan aikaa. tässä koneella / koneen äärellä tulee värkättyä kaikkea muutakin, niin tulee seurattua sitten samalla myös irkkiä. kun en ole koneen äärellä, niin silloin en tietystikään irkkiä seuraa :F
Seitsemän vuotta sitten tuli myytyä sielu irkille. Ennen sitä en itsekään ymmärtänyt irkin viehätystä. Naureskeltiin vaan tyypeille jotka istuivat koneen ääressä ja naputtelivat viestejä toisilleen =) Kaveripiiri on hirveesti laajentunut irkin myötä... Vaikkei nuita irkkituttuja juurikaan tule tapailtua, mutta anyway. On erikseen tutut joita porisuttaa naamatusten ja sitten tutut joita jututtaa ainoastaan irkissä. Niinhän sitä sanotaan, että kuolema kuittaa univelan. Eihän sitä ny päiväsaikaan kerkee monestikaan koneen ääressä istumaan. Yöt sitten pitää viettää irkissä naputellen Välillä menee tosin monta päivää ettei kerkee kattoon ees forumille saatikka irkkiin, mutta mitäpä se haittaa. Pakko myöntää ett olen irkki/nettiriippuvainen. Ilman nettiä ei ole elämää Jos pääsee tarpeeksi kauas niin ei tule vieroitusoireita, mutta heti jos näkee koneen jossain niin rupee sormia syyhyttään. Alkuun ei laukun kanavalla ollut kuin kourallinen tyyppejä. Hienosti on kasvanut ihmismäärät niin irkissä kuin täälläkin.
Älä. Haeppa vaikka ennemmin xchat (XChat: Multiplatform Chat Program). Mutta juu reilusti yli 10 vuotta takana ja siellä mi notkun edelleen. Nykyään n. 10 kanavaa aktiivisessa käytössä. Ehdottomasti paras tapa pitää yhteyttä kavereihin joita ei juurikaan näe irl ja sopia menemisiä niiden kanssa joita näkee. Puhelinlaskut pienenee ja sosiaalinen elämä laajenee kummasti. Ainakin itse pidän edelleen yhteyttä kavereihin ja varsinkin ystäviini ihan perinteisin menetelmin (mikään ei voita mukavaa kahvittelua hyvien ystävien seurassa). Eli mukaan vaan. Kyllä sinne sopii. Kunhan muistaa, että kaikkea ei saa ottaa liian vakavasti ja kannattaa varautua siihen, että jutun taso on toisinaan ala-arvoista.
Niinhän se on monilla foorumeillaki, että asioita ei pidä ottaa turhan vakavasti. Monessa paikassa ei tosikkona pärjäisi.
Kyllä tälläkin foorumilla huomaa vanhojen herrojen jutut yhtä ala-arvoisiksi kuin irkissä on eli se siitä ylemmyyden tunnosta kyllä. Onneksi kirosanat on jääneet siisteiksi ja kielenkäyttö hiukan kesymmäksi alapää huumoriksi. Jaa että missä? Tuosta tosikkuudesta? Niin se on sellainen että uusi persoona on aina varautunut kun tulee minne tahansa uuteen paikkaan ja näin ollen on tosikkomainen. Silloin otetaan helposti itseensä. Joka tapauksessa pikku hiljaa.. ..asiat etenee..
Jutun taso on aina ala-arvoista ja huonompaan suuntaan mennään kokoajan. Pissakakkalinjasta ei olla kaukana. Suosittelen lapsille ja lapsellisille aikuisille.