Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Irkkaak'kaikk' ku eikettäänäy(ks?)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana 4x5, 10 Marraskuu 2005.

1. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Onk kaikk turkkulaisse alkkanus irkkaa, ku ei kettää sivuill kirjotta?

2. kaikk Turkkulaisse o irkannu jo kaua, mu ny muuki Suom ol oppinu irkkaamise...

3. No eihä sitä voorumeil turhaa kirjotella jaksa ko ei ol mittä tos'asiallist asiaaka sanottavan. Sitku jottaa hianoo tul keksittyy nii kyl mää si vaa niimppal kirjottele, ja kyl tee sen huomaatte si kans.

4. Eikö ikkaaminen lähtenyt alunperin TKK:sta tai TTKK:sta. Joku insinöörin alku sen keksi asuntolan sisäiseksi kommunikointivälineeksi. Turkulaiset ei siis olleet ekoja :)

5. Ja nyt kamerapussi kuihtuu pikkuhiljaa pois...

6. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Sitä just.
    Mulla on käsitys että irkkaus on enempi sisäpiirijuttuja, eikä tuota pääsivustolle aineistoa. Voi olla että olen väärässä, mutta tuo kuihtuminen tulee väkisin mieleen. Toki jokainen tekee itse valintansa mihin osallistuu, eikä mitään velvoitetta kirjoitteluun ole.

7. Papu

Papu

789
    0
    0
    Mun nykyiselle vanhenevalle hermostolleni ei enää sovi irkkaus :). Joskus vuosia sitten tuli sitäkin tehtyä ihan riittävästi. Kurkkailen ja irkkailen mielummin ihan tavallisesti näillä valokuvafoorumeilla. Enimmäkseen tykkään vain katsella kaikenlaisia valokuvia ja juttuja, esim. photo.netistä löytyy usein sellaisia kuvia joista pidän. Ei voi kuin ihastella ihmisten mielikuvitusta.

Enkä mää usko, että tää irkkauksen takia kuihtuisi mihinkään :). Kyllä siihen sitten on jotkin muut jutut syynä.

8. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Näinpä.

9. No joko täällä ollaan kuoppaamassa tätä foorumia?

Olisiko niin, että viimeiset pari kuukautta on ollut niin käsittämättömän kasvun aikaa, että jossain vaiheessa tulee vähän tasaisempaakin?

Ei kai se avioliittokaan siihen lopu, jos viitisentoista vuotta menee ilman läheisyyttä, seksiä, keskusteluja, hauskanpitoa...

10. Papu

Papu

789
    0
    0
    Jotain tällaista mäkin ajattelin.

Niinpä ja sitten kun vähän nahistellaan niin tullaan naapurista asti sankoin joukoin katsomaan ;)

11. mie en oo jaksant oikee mittää ku piä on ollu kipiä. ei ois pitänt kahvee jättää ykskaks.
    kyl mie taas tuun haastelemmaa tänne ja irkkii.

12. Kyllä työ ootta varsinaisia rötvääjiä...

13. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Tuo on totta, ja idea kannattaa pitää takataskussa ;-)

14. Oha tää irkki ollu jo kaua kamraveskan taustavoimis, ellei peräti siit lähteny jossaivaihhes (teemu varmaa san tarkemmi), eikä ennenkkä ol menoo haitan. Kyl mä poijaa ja tytö sen verti sano, et turhaa te sitä pelkäätte, et joku irssimirssi veskan syrjäyttäs. Se o sellai homma, et irkis höpötetää ja löpistää, ja jätetää si ne järkevämmä asiat puitavaks tänne voorumin pualel. Olkaa hualeti, sano ukko ko kännis puukol vuols.

15. Lotari

Lotari Member

310
    0
    16
    Irkki laukun turmioksi (tahi mykkäkoulun syyksi)? Ehei.. ennemminkin pee-pee-perjantai.