No eihä sitä voorumeil turhaa kirjotella jaksa ko ei ol mittä tos'asiallist asiaaka sanottavan. Sitku jottaa hianoo tul keksittyy nii kyl mää si vaa niimppal kirjottele, ja kyl tee sen huomaatte si kans.
Eikö ikkaaminen lähtenyt alunperin TKK:sta tai TTKK:sta. Joku insinöörin alku sen keksi asuntolan sisäiseksi kommunikointivälineeksi. Turkulaiset ei siis olleet ekoja
Sitä just. Mulla on käsitys että irkkaus on enempi sisäpiirijuttuja, eikä tuota pääsivustolle aineistoa. Voi olla että olen väärässä, mutta tuo kuihtuminen tulee väkisin mieleen. Toki jokainen tekee itse valintansa mihin osallistuu, eikä mitään velvoitetta kirjoitteluun ole.
Mun nykyiselle vanhenevalle hermostolleni ei enää sovi irkkaus . Joskus vuosia sitten tuli sitäkin tehtyä ihan riittävästi. Kurkkailen ja irkkailen mielummin ihan tavallisesti näillä valokuvafoorumeilla. Enimmäkseen tykkään vain katsella kaikenlaisia valokuvia ja juttuja, esim. photo.netistä löytyy usein sellaisia kuvia joista pidän. Ei voi kuin ihastella ihmisten mielikuvitusta. Enkä mää usko, että tää irkkauksen takia kuihtuisi mihinkään . Kyllä siihen sitten on jotkin muut jutut syynä.
No joko täällä ollaan kuoppaamassa tätä foorumia? Olisiko niin, että viimeiset pari kuukautta on ollut niin käsittämättömän kasvun aikaa, että jossain vaiheessa tulee vähän tasaisempaakin? Ei kai se avioliittokaan siihen lopu, jos viitisentoista vuotta menee ilman läheisyyttä, seksiä, keskusteluja, hauskanpitoa...
Jotain tällaista mäkin ajattelin. Niinpä ja sitten kun vähän nahistellaan niin tullaan naapurista asti sankoin joukoin katsomaan
mie en oo jaksant oikee mittää ku piä on ollu kipiä. ei ois pitänt kahvee jättää ykskaks. kyl mie taas tuun haastelemmaa tänne ja irkkii.
Oha tää irkki ollu jo kaua kamraveskan taustavoimis, ellei peräti siit lähteny jossaivaihhes (teemu varmaa san tarkemmi), eikä ennenkkä ol menoo haitan. Kyl mä poijaa ja tytö sen verti sano, et turhaa te sitä pelkäätte, et joku irssimirssi veskan syrjäyttäs. Se o sellai homma, et irkis höpötetää ja löpistää, ja jätetää si ne järkevämmä asiat puitavaks tänne voorumin pualel. Olkaa hualeti, sano ukko ko kännis puukol vuols.