Eeva Karhu: "Kuvani koostuvat yksittäisistä kuvista, jotka yhdistän toisiinsa antaen niiden itse muodostaa itsensä." Onko valokuvataiteen opetus nykyään sanahelinän opetusta? kapa
Vs: Näyttelytekstiä Hippolytesssä Vanha mesopotamialainen sanonta sanoo, mitä enemmän tuota sana helinää (puhut paskaa) sen uskottavampi olet.
Vs: Näyttelytekstiä Hippolytesssä Heikura ei töissä paljon puhellut, mutta kuvat puhuivat omasta puolestaan.
Vs: Näyttelytekstiä Hippolytesssä Meinasin kommentoida kapan edellistä ketjua, mutta en kokenut sitä sopivaksi. Siinä heräsi ajatus, että onko tulossa uusi ammatti, siis sanseppoja, jotka kirjoittavat ammatikseen taiteilijoille sanahelinää maksua vastaan? Olen jo pitkään katsonut huuli ympyräisenä, näyttelyiden esittelyjä, miten sisälöttömään shaiseen on laitettu mitään tarkoittamattomia hienoja lauseita jonoon.
Vs: Näyttelytekstiä Hippolytesssä Eikös se, ettei henkilö pysty tuottamaan mielekästä lausetta tuollaiseenkaan yhteyteen, kieli lähinnå koulutuksen heikkouksista? Harjoituksen la lukuharrastuksen puuttuessa kielitaju ei kehity, ja asianomainen saattaa itse luulla lausumiensa tarkoittavan muillekin sitä, mitä hän luulee niitten sisältävän.
Vs: Näyttelytekstiä Hippolytesssä Mä olen aina kuvitellut, että se on mun tyhmyyden vika, että en ymmärrä mitä nuo tarkoittaa. Juuri luin erästä lehteä, jossa oli noita Timothyn suojatteja ja törmäsin teksteihin, "Jälleen kerran piirtämisen ja yksinkertaisen matemaattisen systeemin avulla kuutiot, neljäkkäät, kahdeksankulmiot ja suorakulmiot näyttäytyvät energian optisena voimakenttänä." ja "Kuitenkin sillä, että alistetaan jokin, mikä ensisilmäyksellä vaikuttaa herkältä, henkilökohtaiselta kuvakieleltä, kompleksiseen ja mahdollisesti vieraannuttavaan historiallisten muotojen ja käytäntöjen viitekehykseen, on oma alkuperänsä, joka kulkee koko taiteen historian lävitse."
Vs: Näyttelytekstiä Hippolytesssä Luulenpa, että Taikissa on kehiteltyt oma sisäinen lausesimulaattori, joka luo tekstejä yhden sanan pohjalta ja opiskelijan ei tarvitse kuin klikata enteriä. kapa