Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Näyttelytekstiä Hippolytesssä

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Kasimir, 6 Elokuu 2011.

1. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113
    Eeva Karhu:
    "Kuvani koostuvat yksittäisistä kuvista, jotka yhdistän toisiinsa antaen niiden itse muodostaa itsensä."

Onko valokuvataiteen opetus nykyään sanahelinän opetusta?

kapa

2. pb76

pb76

777
    0
    0
    Vs: Näyttelytekstiä Hippolytesssä

Etkös itsekkin halunnut sanahelinää  ::) ;D

3. Kasimir

9 684
    547
    113

Halusin, koska en itse moiseen pysty :)

kapa

4. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

Vanha mesopotamialainen sanonta sanoo, mitä enemmän tuota sana helinää (puhut paskaa) sen uskottavampi olet.

5. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36

Heikura ei töissä paljon puhellut, mutta kuvat puhuivat omasta puolestaan.

6. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Meinasin kommentoida kapan edellistä ketjua, mutta en kokenut sitä sopivaksi.
    Siinä heräsi ajatus, että onko tulossa uusi ammatti, siis sanseppoja, jotka kirjoittavat ammatikseen taiteilijoille sanahelinää maksua vastaan:D?

Olen jo pitkään katsonut huuli ympyräisenä, näyttelyiden esittelyjä, miten sisälöttömään shaiseen on laitettu mitään tarkoittamattomia hienoja lauseita jonoon.

7. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Eikös se, ettei henkilö pysty tuottamaan mielekästä lausetta tuollaiseenkaan yhteyteen, kieli lähinnå koulutuksen heikkouksista?  Harjoituksen  la lukuharrastuksen puuttuessa kielitaju ei kehity, ja asianomainen saattaa itse luulla lausumiensa tarkoittavan muillekin sitä, mitä hän luulee niitten sisältävän.

8. Vs: Näyttelytekstiä Hippolytesssä

Mä olen aina kuvitellut, että se on mun tyhmyyden vika, että en ymmärrä mitä nuo tarkoittaa.

Juuri luin erästä lehteä, jossa oli noita Timothyn suojatteja ja törmäsin teksteihin, "Jälleen kerran piirtämisen ja yksinkertaisen matemaattisen systeemin avulla kuutiot, neljäkkäät, kahdeksankulmiot ja suorakulmiot näyttäytyvät energian optisena voimakenttänä." ja "Kuitenkin sillä, että alistetaan jokin, mikä ensisilmäyksellä vaikuttaa herkältä, henkilökohtaiselta kuvakieleltä, kompleksiseen ja mahdollisesti vieraannuttavaan historiallisten muotojen ja käytäntöjen viitekehykseen, on oma alkuperänsä, joka kulkee koko taiteen historian lävitse."

9. Kasimir

9 684
    547
    113

Luulenpa, että Taikissa on kehiteltyt oma sisäinen lausesimulaattori, joka luo tekstejä yhden sanan pohjalta ja opiskelijan ei tarvitse kuin klikata enteriä.

kapa

10. Kasimir

9 684
    547
    113

Loistava liikeidea! Pätkätyötä parhaimmillaan.

kapa