Vs: Innokkaita märkälevytekniikan harrastajia etsitään -- <SIZE size="2"](sain jo kysymykseen vastauksen)</SIZE>
Vs: Innokkaita märkälevytekniikan harrastajia etsitään http://www.ebay.com/itm/Collodion-wet-plate-process-250ml-Shipping-only-EU-/271068211278 Oisko siinä ratkasu kaikkiin ongelmiin?
Vs: Innokkaita märkälevytekniikan harrastajia etsitään Viskiä? Ei liene ratkaisu mihinkään ongelmiin. Kyllä ongelmat on hyvä kohdata ja ratkaista ihan selvin päin.
Vs: Innokkaita märkälevytekniikan harrastajia etsitään Jalo Porkkala voisi mahdoliesti pitää viikonlopun kestävän kurssin jos kiinnostuneita löytyy edelleen.
Vs: Innokkaita märkälevytekniikan harrastajia etsitään Toi olisi hyvä juttu. Aikaa vain sopimaan. Joku lauantai ehkä?
Vs: Innokkaita märkälevytekniikan harrastajia etsitään Tuli täsaä mieleen, että noissa resepteissä käsketään käyttämään tislattua vettä, niin kuvittelisin akkuveden käyvän yhtä hyvin? Vai olenko ihan pihalla ajatuksen kanssa?
Vs: Innokkaita märkälevytekniikan harrastajia etsitään Akkuvesi on tietysti eri juttu..... En kuitenkaan usko, että tässä yhteydessä erolla olisi merkitystä. Noitten liuosten pitoisuudet ovat sen verran vahvoja, että pienet veden epäpuhtaudet taitavat puskuroitua.
Vs: Innokkaita märkälevytekniikan harrastajia etsitään Morjensta, En ehtinyt ihan lukea kaikkia ketjun viestejä, mutta olen se tyyppi joka piti Susan Huberin kanssa kollodium-märkälevykurssin ja siitä syntyneen näyttelyn Satakunnan ammattikorkeakoulussa vuosi sitten. Ja omasta kokemuksesta voin vakuuttaa, että vaikka netti on pullollaan ohjeita ja "ohjeita" prosessista, nopea ja helpoin tapa oppia systeemi on osallistua työpajaan. Olen valmis pitämään esim. viikonlopun sisäänajokurssin kollodiumiin, ja tarvittaessa syventävän kurssin nega- ja posatekniikan eroista ja eduista, jos sopiva porukka löytyy. Henkilömäärä riippuu tiloista ja fasiliteeteista, ja onnistuu myös "asiakkaan tiloissa", tai vaikkapa kentällä liikuteltavassa pimiössä (mikä itse asiassa on mielipuuhaani), tosin tähän aikaan vuodesta hankalaa; kollodium tarvitsee runsaasti valoa, joka vielä saisi mielellään sisältää paljon UV-ta. Potrettikuvaus studiossa onnistuu sopivilla valaisimilla. Jos kiinnostaa, niin Susanin ja minun kurssilta on jotain kuvamateriaalia täällä (en tiedä näkyykä tämä kaikille mutta ainakin Facebookin käyttäjille pitäisi): http://www.facebook.com/media/set/?set=a.156044371144220.39491.109199872495337&type=3 Terveisin, Jalo Porkkala
Vs: Innokkaita märkälevytekniikan harrastajia etsitään Luulen, että Myyrmäkitalon valokuvausluokka ja pimiö on sovelias paikka. Juna-aseman vieressä, mahtuu riittävästi väkeä. Määritellään ajankohta yv:nä..
Vs: Innokkaita märkälevytekniikan harrastajia etsitään Voiko osallistua kurssille ilman omaa 8x10 kameraa (4x5 löytyy)? Kivoja kurssikuvia, näyttää todella mielenkiintoiselta. Olen ehdottomasti kiinnostunut! EDIT: 8x10-kamera hankittu.
Vs: Innokkaita märkälevytekniikan harrastajia etsitään Edelleen kiinnostunut. Kun aikaa plänäätte niin sellainen toive olisi, että viikonloppuun sijoittaisitte työpajan niin pääsee täältä vähän kauempaakin osallistumaan.