Perkele kun ei kerkee laitaa kuvii kun pitää meloo, tässä eiliset... Aamuu Kippo autoon ja seuraava etappi.. Ja siitä Halkiankosken eteen. Tuosta alkuun. Stabilhome Mobilhome Ton takii niitä on kokoajan poikitain? Lintu kevennys.. Nummisen ranta Lintu kevennys. Virtaviivainenko pikavenekkö? Kummituslauta ja katsetta ohjaava naru... En saanut millään parempaa kuvaa, mutta mikä tikka toi on??? Ei ollu pelkkää olutta.. Onx? Edit toisest kamerast.
Vs: Halkiankoski-Nummisen ranta-Halkiankoski (La) Tikka taitaa olla vihertikka. Ehkä joku ornitologi korjaa arvaukseni...
Vs: Halkiankoski-Nummisen ranta-Halkiankoski (La) Onhan se hienoa, että aikamies on löytänyt itselleen sopivia liikuntaharrastuksia, mutta pitääkö nuo kaikki räpsyt postata Kameralaukkuun. Kyllähän sinun tuolla kuvaustaustalla jo pitäisi tietää, mikä on hyvä kuva. Eka kuva on minulle mieleinen.
Vs: Halkiankoski-Nummisen ranta-Halkiankoski (La) 1, 16 ja 18 ovat ihan kelvollisia maisemakuvia, muut menevät kyllä hieman tusinakuvien joukkoon. Sen kummemmin ketään neuvomatta niin kyllä tällaisista esityksistä saa kiinnostavampia kun vähän valikoi.
Vs: Halkiankoski-Nummisen ranta-Halkiankoski (La) Nämä nyt on yhdistettyjä reittikuvauksia ja valokuvia samassa ketjussa.
Vs: Halkiankoski-Nummisen ranta-Halkiankoski (La) Minä ainakin olen katsonut joka kuvan, mitä kanoottiretkiltä on postattu ja vielä ei ole kertaakaan tuntunut, että jokin olisi ollut liiallista. Kivoja kuvia ja mukavaa kun näkee enemmän maisemaa matkan varrelta, eikä vaan yhtä/kahta kuvaa. Katson ko. kuvat aina heti kun huomaan Jarin niitä laittaneen. Kuvamäärää ei olla rajoitettu toistaiseksi, miksi siitä pitää purnata?