Vs: Pysähtynyt hetki Minusta on lievää virhe yrittää nostaa tylsän, teknisesti ok-kuvan arvoa nimeällä se jotenkin . . kivasti. (Retoorisesti:Siis mitä sä tossa oikein näit muuta kuin jääpuikon ja valon. Puuttuu kolmas, ja se ei ole kuvan nimi)
Vs: Pysähtynyt hetki Minusta on _iso_ virhe väittää, että joku muu ei näe, jos ei itse näe, varsinkin jos perustelut näkemättömyysväitteelle ovat noin yksiulotteiset.
Vs: Pysähtynyt hetki Nimenomaan noin. Minäkin näen tuossa vaikka mitä. Ja olen sangen tyhmä mies. Mitäköhän ällimmät näkevätkään ?
Vs: Pysähtynyt hetki Ja taas joku jaksaa tarttua nimeen... Osaatko laskea? 1: valo, 2: jääpuikko, 3 betonisilta, 4 kivimuuri. Ja kuka sanoo että edes pitää olla mikään kolmas? Mulle riitti mieluisa valo jännittäviä pintoja sekä se fakta että en ole eläessäni nähnyt noin isoa jääpuikkoa. Ihastelin sitä useamman päivän ajan kun kuljin työmatkalla ohi. Sitten kamera oli kerrankin mukana ja otin kuvan. Seuraavana päivänä jääpuikko oli jo poissa.
Vs: Pysähtynyt hetki Minust tuntuu hiukkasen siltä, notta tuo kissa on marskeineen nyt hiukka huikassa. Vinoilee kaikesta. Yleensä NIIN pirun fiksu mies ...