Vs: Impressioita luonnosta Kiitti Sniper! Tarkoitus oli kerätä tähän tämäntyylistä kamaa, joten negatiivisten kommenttien totaalisesta puuttumisesta hurmioituneena tässä vielä toinen.
Vs: Impressioita luonnosta Hyviä molemmat. Itse pitäisin vielä enemmän sellaisesta, jossa tumma olisi aavistuksen tummempaa. TJukka
Vs: Impressioita luonnosta Joo, tässä miniläppärin 10,2 " näytössä voi olla vähän häikkää... Pitää himassa katsoa kunnon ruudulta - jos täältä malttaa joskus kotia tulla.
Vs: Impressioita luonnosta Minusta nää on ihan ok mun näytölläni. Tos ekassa löytyy huutavat kasvot veden alta. Marullahan oli aikaslailla samanlainen, sen takia katsoin tarkemmin, jotta löytyskö ja löysin . Liikkuva vesi varmaan tekee noita, että kun ei ole liikaa vettä, löytyy alta mitä vain. Tokakin on kaunis.
Vs: Impressioita luonnosta Sulla on sitten huomattavasti parempi näyttö kun mulla... No mutta siistiä kun joku löytää mun kuvasta jotain jota en tiennyt siellä olevan. Seuraavassa huutavat kasvot ei ole niin hyvin itseltäni piilotettu.
Vs: Impressioita luonnosta Siinähän ne kasvot on tossa ekassa vähän oikealla, pikkasen keskilinjan alapuolella . Näkyy takuulla kaikilla, kun mullakin niin selvästi. Tää alempi on hieno!