Vs: Iltapäivätorkut Samaa mieltä. Pikku nipistys niin että kuvasuhde säilyy samana. On muuten yks parhaita Arin kuvia.
Vs: Iltapäivätorkut Rajata... Ei rajata... Toimiihan tuo kummallakin tavalla, mutta minä ehkä kuulun rajaajiin. Nyt pöydän pinta korostuu, mikä ei välttämättä ole tämän kuvan tarkoitus. PS Aika kova terävöitys sinulla. Suuremmassa koossa katsottaessa halot miehen pään ympärillä pomppaavat esiin.
Vs: Iltapäivätorkut Njoo. On maalarikin rajannut kellon seinään. Voihan halot kuulua asiaan, kun herra kerran vetelee hirsiä.
Vs: Iltapäivätorkut Sen verran vielä tuohon rajausasiaan, vaikka en periaatteessa pidä oikeana niihin voimakasta kantaa ottaa: jos pöydän rajaa pois, mies alkaa kuvan alaidasta ja on tiukasti kuvassa, läheinen, tutumpi... nyt hän on etäinen, joku muu, vieras, vieraassa pöydässä.
Vs: Iltapäivätorkut En minä ainakaan ajatellut rajaamalla poistaa etummaista pöytää pois. Silleen hiukan pintaalaa pienemmäksi riittää. Nyt tein hiukan kokeilua rajaamisesta niin en nyt sitten menis sanomaan mikä on parasta. Iso pöydän pintaala tuo kuvaan kylläkin pysähtyneisemmän tunnelman kun rajatussa. Että olkoot minun puolesta hyvä näin ja rajatustakin tykkään.
Vs: Iltapäivätorkut On hyvä kuva. Pikkusen häiritsee vasemman reunan valkoinen pönttö ja joku ilmalämpöpumpun pääty. Pönttö häiritsee kirkkaudellaan.