Vs: Iltapäiväkävelyltä tänään Mä tykkään tästä. Värit tuntui aluksi imelilta mutta 10 sekunnin päästä jo ei. Pystykuva kummasti tasoittaa vaakasuoria linjoja, vaakakuvana kaikki ois ollut niin vaakaa, niin vaakaa. Kasvillisuus on napakan kompakti, jossa voi löytää diagonaalit heikot mutta havaittavat linjat. Minulle kaikkien puskien ja risukkojen kuvaus on kauhistus. Siis haenpa tällaisia, jos pelko häviäisi. Kiitos tästä.
Vs: Iltapäiväkävelyltä tänään Tyylikäs kuva ja oppitunti siitä miksi kannattaa sijoittaa kuvan etualalle sisältöä. Muuten olen sitä mieltä, että kuvaajalla on ollut Lapin Kulta mielessä ;-)
Vs: Iltapäiväkävelyltä tänään Kävisi myös valo-opin oppikirjakuvasta, ilmiön kangastus kohdalle. Näyttää toimivan pikku pakkasellakin.
Vs: Iltapäiväkävelyltä tänään Kiitos. Tuota saturaatio-asiaa mietin itsekin kuvaa hienosäätäessä - kyllähän sitä voisi itse asiassa himpun laskea. Olisiko sitten ollut se alitajunnassa piilevä Lapin Kulta mikä tuotti kuvasta tällaisen.
Vs: Iltapäiväkävelyltä tänään Hienoja kuvia, toisesta tykkään erityisesti ! Hyvät värit, ekassa ehkä tosiaan himpun liikaa sinistä? (makuasia)
Vs: Iltapäiväkävelyltä tänään Pökkästääs vielä tällainen kliseinen aurinkonlaskukuva. Ei tosin ole tänään iltapäivällä kuvattu
Vs: Iltapäiväkävelyltä tänään Vika(varsin dynaaminen pläjäys, aallot lyövät näytön läpi ja fiilis tulee lävitse kuvasta) ja toka vika tyylikästä katseltavaa, aavistuksen olisin toiseksi viimeisestä riipassu taivasta poies ja antanut tilaa enemmän alhaalle. Kamerakävely kannattaa ;D
Vs: Iltapäiväkävelyltä tänään Viimeinen toimii mainiosti! Numero 2 miellyttää myös paljolti väriensä vuoksi. Kyllä, kamerakävely kannattaa aina.