Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Iltapäivä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana JTH, 14 Tammikuu 2006.

1. JTH

JTH

5
    0
    0

2. ajaton

ajaton Member

141
    0
    16
    Vaikuttaa ihan hienolta ja hyvältä, mutta ei voi tietää, kun on niin pieni:)

3. JTH

JTH

5
    0
    0
    Juu, koitan tässä epätoivon vimmalla saada parempana/isompana näkyviin.
    nimim. Eka kuva+eka postaus =)

Edit: toimiiko linkkinä?

4. Mulla oli sama ongelma päästä maksimi koon alle. Avatarki onnistui vasta kun kokeilin pistää giffiksi. Kun kaikki kuvat koneella on printtimainontaan tarkoitettuja, niin moiset giffit on ihan utopiaa.
    Ehkä selkeät ohjeet 600x600, jpg quality 4 kuitenkin keskiarvoisesti antais sen 100 kiloisen kuvan tjsp.

Kuvan valo on juuri sellainen, että miksi en itse ollut paikalla. Silmää hivelevä.

5. toimii, ja hienolta näyttää. Keskellä kulkeva valo on mun makuun liian keskellä, alhaalta rajaisin hitusen pois.

6. En voi sille mitään että horisontin keskeisyys tökkää. Muutenhan tämä on kyllä maisemana ja valaituksena ihan ookoo. Koskapa maa on huonomman näköinen kuin taivas muuttaisin rajausta tai vaikka formaattia postilaatikkokuvaksi aloittaen yläreunasta.

7. Hienon näköistä mutta valokuvana ei oikein anna mitään. Jotenkin olisin kaivannut jotain "koukkua" joka olisi napannut mukaan. Esim. jos sumu olisi ollut hieman lähempänä ja kuvattu jonkin verran alempaa niin että kynnöksen muodot olisi päässyt näyttelemään hieman suurempaa osaa. Nyt mun mielestä jää siihen gatekoriaan että oli hienon näköistä ja otin kuvan, ilman sen suurempaa paneutumista asiaan vaikka potentiaalia olisi ollut hieman enempäänkin. Ei siinä mitään on itellänikin moisia kuvia - kotialbumissa.