Vs: isoveli valvoo Kuinka tietoista, tai näkijä sijoittaa 'oman tämänsä kuvaan' (oudoksi jäänyt käsitelainaus), mutta kuin jokin valvoisi oikeanpuoleista kulissiseinää. Oisko tekijällä graafikon vikaa. Riemukas, kuin hyvä viini. t. manual
Vs: isoveli valvoo En tajua tästä mitään, en edes otsikosta, mutta hyvää teki katsoa. Kirkkaus voittaa harmauden.
Vs: isoveli valvoo On aina hyvän kuvan merkki, jos sen nimi aukeaa vasta, kun katsoo kuvan osaa, jonne katse ei koskaan mene ilman käskyä... ja silloinkin se kamera näyttää ränniltä. Nyt tuo punainen paloposti-tai-mikälie on niin dominoiva, että merkityksiä etsii ensimmäisenä siitä, ja seuraavana tarkistaa, josko seinissä ja niiden ikkunakuvioissa olisi jotain antropomorfisia muotoja.
Vs: isoveli valvoo Itse tietenkin katsoin kuvaa täysresoluutiolla,jolloin pienennetyssä versiossa kamera havaitseminen on hiukka hankalampaa. Toisaalta, suurinta osaa kameroita ei edes99% havaitse.
Vs: isoveli valvoo Minusta kuvan ylälaitaan kätkeytyvä kamera on omialtaan otsikolle. Muuten eläkeläiset saa olla toistaiseksi vielä rauhassa. Suomalaisen verokarhun levinnäisyyden ennustetaan ulottuvan Portugaliin vasta vuonna 2017.
Vs: isoveli valvoo Kuten aiemmin tuolla muualla totesin, niin eipä tuo muuttuisi mun kannalta yhtään. Einyt eikä tulevaisuudessa.
Vs: isoveli valvoo Ai, oli olemassa tällainenkin kytkentä. Minä heitin huulta asiasta ihan yleisellä tasolla.