Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Iltameikki

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana drakmin, 7 Joulukuu 2009.

1. Vs: Iltameikki

Erittäin hieno kuva erittäin kauniista naisihmisestä. Kehys toimii tuossa oikein mainiosti, ja sen nimenomaan pitääkin olla tuolla lailla vinossa. Oikein mainiota, tulin kerrassaan hyvälle tuulelle - jos sillä nyt mitään merkitystä on, sinänsä.

2. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113
    Vs: Iltameikki

Kyllä, hieno kuva on! Toivoisin ehkä hieman enemmän seinää (ilmaa) peilin ympäri, mutta voihan olla että oli jotain tavaraa siellä estämässä tämän. Mutta hyvä on näinkin.

3. Vs: Iltameikki

Erinomainen shotti, näillä eväillä toteutettuna. Bokeh ( mikä sitten oikeesti lieneekään) on suorastaan maukas, ainoa mun särähdys on että jos ois voinu valita niin isompi peili ja kyllä- enemmän ilmaa ympärille ja toi naru tossa peilissä on vähän pateettinen.. ois vaikka nappassu peilin seinältä ja giltsi pitänyt kädessä.

4. Vs: Iltameikki

Kiva että päällisin puolin toimii, hauska miten kamera kourassa ei silti koskaan tajua virheitään. Esimerkiksi toi mainittu naru. Katselin kauan kameran näytöltä ja silmällä tota sommitelmaa eikä siltikään :D Bokehista vastaa 85mm 1.8 af nikkori d700 nokalla. On mukava linssi kun ei o kauheen isokaan.

5. Vs: Iltameikki

Toi naru on sellainen juttu että vähän kuin toi muste testi psykologiassa, aluksi ei huomaa mitään, mutta kun mainitsee ja oivaltaa, sen haluais raaputtaa veks kuvasta. Toi "kokonaisvaltainen havannointi" tulee kyllä ajan mittaan, auttaa kun painaa kamerassa "Preview" eli himmennysnappia, silloin näkee suunilleen mitä kennokin sitten näkee.

6. Vs: Iltameikki

Melkein sanoisin kun Tavastian ovimies Paavo "Patu" Taskiselle, mutta enpä tohdi, joten totean, että...

Kiva kuva ja järjettömän nätti tyttö, mutta tuo kuvan alareuna on hieman hämmentävä tai sitten alkaa väsyneet silmät jo tähän aikaan vähän harittamaan.

7. AmK76

AmK76

197
    0
    0

täällä ainakin tarkoituksellisesti harittaa...

yritin vähän aikaa ihmetellä mikä nyt hämää, kun kerran potentiaali ym on olemassa.. niin valuuko kuva pois katsojasta siks että tytön katse ehkä johdattaa itse kuvaa katsovan huomion jo em. peilin naruun ja yläpuolella olevaan "tyhjään" tilaan vähän vahingossa? eli jääkö kontakti kohteen kanssa valitettavasti vähän ohueksi (siis ehkä kiteytettynä stydimpää kontaktia varsinkin naispuolisiin kaivataan, näin ainakin vieraasta miesnäkökulmasta) äh mä luovutan.. =)

8. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

On se, upea. Minua ei häiritse mikään, nuo silmät vetävät vastuttamattomasti puoleensa.

9. Vs: Iltameikki

No sanotaan nyt vaikka näin: Jos olis toisenlainen peili ja vähän enemmän "läsnäoloa" ei ois fiilis että on kuvattu mummonmökin makkarissa, silleen niinkuin salaa...

10. Vs: Iltameikki

ny pitää sanoa, että mä pidän tosta ekasta enemmän, missä on naru ja alakulma puhki(?)

enemmän särmää ja viettelystä.

toka on tylsempi.

11. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Ei se naru minuakaan häirinnyt. Itse jättäisin näkyviin. Mutta hyvä että nyt on hieman enemmän tilaa peilin ympärillä.

12. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Naru oli jepulis, jotenkin södellä tavoin osoitteleva: Tässä roikkuu tytön peilikuva !

Nyt se on jotenkin kliinisempi, vähemmän vitsikkäämpi ja "tylsempikin".

Narde bäk !
    - Erska

Edit: lisätty ään pilkut ja poistettu cee

13. AmK76

AmK76

197
    0
    0

Tää on kivaa. Analyysi/kritiikki oli mun mielestä aikanaan koulussa parasta ja opettavinta antia, siinä oppii mun mielestä kaikki osapuolet.

Nyt kun on v2.0 kehissä pakko sanoa ettei se naru oikeastaan haittaakkaan, itseasiassa tuntuu että sillä on jotenkin eroottinen/söpö/aitouden(?) vaikutus.. voi olla että kuvassa vaan on niin paljon geometriaa, "linjoja" että katse harhautuu pois päähenkilöstä vähän liian nopeasti ja jotenkin pakottamalla. v2.1 vois olla v1 jota on yksinkertaistettu demppaamalla geometrisiä kuvioita jollain ilveellä?? =)

14. Vs: Iltameikki

On se photoshoppi niin ihana...

15. Jukka H

Jukka H Well-Known Member

1 965
    45
    48

Joo parempi näin. Kuten tossa vatanen sanoi, vähän isompi peili. Ihan kiva kuva muuten.