Mikä lie hunnikylä Spreen rannalla.... Minulla on ilmeisesti näyttö osapuilleen samoilla säädöillä kuin aloittajalla, koskapa kuvat vaikuttavat teknisesti täydellisiltä. Sävyt ovat just, ja iltatunnelman valot ja hämärän tulo välittyvät hienosti katsojalle.
Sitä pähkäilin että saattaa näyttää tummilta jos vähän tummaksi säädetty näyttö katselijalla. Nyt oikeat valokuvaajat nauraa partaansa kun kerron että lopetin itseni kiusaamisen ja siirryin sRGB värimaailmaan näissä omaksi iloksi kuvatuissa. Pääsee helpommalla ja yksinkertaistuu homma nykyisessä interweb maailmassa kun kamerasta töllölle saakka sama värimaailma. Adobe-rgb enää työjutuissa käytössä. Näytössä pikavalinta Adobe_rgb / sRGB