Vs: Alyz Komeaa jälkeä. Olisiko tuo nouseva sielu voinut olla 'irtaantunut' enemmän maallisesta olemuksestaan ts. olla vaikka eri vaatteissa tai jotain..eipä sillä, ettei ajatus tulisi selväksi, mutta tehokeinona. Samalla olisi voinut vaikkapa teipata vaikka menneen päivän sanomalehtiä seinälle tuonne 'ylösnousemuksen' kuvan taustalle. Arvatenkin olet yhdistänyt kuvat jälkikäsittelyllä, joten mielikuvitukselle olisi voinut antaa enemmän leikkikenttää. hienoa jälkeä toki näinkin! Taisinkin jo aikaisemmin mainita, että sinulla on hyvä kuvasarjan aihe ja hienosti olet siinä onnistunut. EDIt: jotenkin tuo tausta häiritsee..siinä on liikaa 'eloa'..jos vaikka vähennät taustan saturaatiota, niin tulee vahvempi vaikutelma.
Vs: Alyz Tyynyn / dekolteen takaa työntyvät lohduttavat kädet kiehtovat katsojaa enemmän kuin lohdutettava. Onko tähän(kin) kirjallisuudesta tunnettu tarina, jota minä en tunne? Hienosti kuvitettu (vaikka tarina olisikin vielä vain Zephanian sisällä...).
Vs: Alyz Samaa mieltä, vain turhan vaaleaksi mennyt kuvankeskus (hennot sävyt kadonneet) vaivaa minua hiukan,mutta se ei kuitenkaan pilaa kuvaa. Todella muuntautumiskykyinen malli, sen osoittaa vilkaisu linkin ja linkkien taa. Pariisin reissu oli näköjään antoisa. Hyvä Karin
Vs: Alyz Voi perkele minä taidan laittaa taas kameran roskiin ja ostaa itselle uudet, toimivammat, aivot. Todella mahtavaa.
Vs: Alyz Mistähän näitä muuntausumiskykyisiä malleja saisi täällä lahden tällä puolen, tiedä sitten mitä Zephanie heille siellä puolen maksaa, mutta taas kerran aivan mahtavaa työtä ja kuvakerrontaa. Täytyy yrittää ottaa ja vuokrata joku "studio" jostain ja yrittää saada joku tuohon "kameran" eteen, kun ei vaimo suostu.
Vs: Alyz Olen kuvitellut, että valokuvauksessa mallien "muuntautumiskyky" riippuu ennen ennen kaikkea (ei tietenkään kokonaan) kuvan suunnittelijasta, eli valokuvaajasta, joka päättää kaiken - vaatteet, asennot, ilmeet...
Vs: Alyz Kiitoksia kaikille kommenteista! Pariisin matka oli tosiaan upea ja näitä kuvia tulee tänne varmaan vielä lisääkin.. *lentopusuja* Mallieni kanssa työskentelen TFP-periaatteella (Time For Print), eli molemmat saavat käyttönsä kuvat, rahaa ei kumpikaan saa. (Olen kuitenkin kuvannut malleja jotka ovat maksaneet kuvauksesta sekä kuvista, mutta niistä ei ole itselle ollut muuta kuin se rahallinen hyöty.) Studiota ei mielestäni tarvitse, todella harvoin edes salamoita kaipaan. Luonnonvalo on minun mielestäni ainakin edelleen se paras, sitten tarvitaan vähän mielikuvitusta ja kokeilunhalua ja hulluutta. Mietin että jatkan opiskelua sitten Uusikaarlepyyssä joskus vuoden kuluttua ja nyt jo tulee se "mistä minä sitten malleja saan!?"-angsti. IRC-galleriasta varmaan täytyy bongailla.
Vs: Alyz <SIZE size="60"]oot sitte vieläki 250 kilsan päässä.. mutta voisin olla kiinnostunut kinppakuvaussessioista </SIZE>
Vs: Alyz Tottakai sitä asiaa voi noinkin katsoa. Mallin tulee kuitenkin mielestäni olla spontaani itsekin ja ennen kaikkea eläytyväinen; kokeilee itsekin erilaisia poseerauksia ja tuo kuvaan jotain omaa kunhan tietää mitä kuvaaja kuvallaan hakee, minkälaista tunnelmaa jne. Muuten valokuvaaja tekee molempien työt, tavallaan.