Vs: Iloisia vesseleitä kelkkailemassa Loistavaa, näin se homma etenee. Edit, onko näillä ruudinkesijä veljeksillä, luulo että pahoitaisin mieleni, jos eivät tiedä skoy:tä ja luulevat että sinne voi itse uploudata kuvituskuvia palveluun. Uutiskuvia voi toki uploudata, mutta se on eri juttu.
Vs: Iloisia vesseleitä kelkkailemassa Olen muuten lähettänyt ekat kuvat ihan postitse aikoinaan Dvdeellä;-)
Vs: Iloisia vesseleitä kelkkailemassa Jotenkin mielenkiintoista että, minusta hyväntuuliset ja luulin myös hyväntuulisuutta välittävien kuvien jatkona on tämän kaltainen ketju;-) On nämä foorumin "voittaja sankarit" iloisia vesseleitä.
Vs: Iloisia vesseleitä kelkkailemassa Kysyit "onx"? Ja Kerroin oman mielipiteeni valokuvausharrastajana, joille tämä foorumi on tarkoitettu. Minä en ole esiintynyt "leijanlennättäjäpiirien" edustajana. Lukihäiriöille en voi mitään.
Vs: Iloisia vesseleitä kelkkailemassa Ei minullekaan tule mieleen yhtään, jossa ei olisi ollut Johanna Tukiaisen kuvaa. Mutta joko iloisten vesseleiden kuvia on julkaistu yhtyneiden lehdissä?
Vs: Iloisia vesseleitä kelkkailemassa Kummallista, vasta pitkän paskanjauhannan jälkeen uskallat pistää ihan mielipiteenkin mukaan keskusteluun
Vs: Iloisia vesseleitä kelkkailemassa Jollekin on kummallista, että joku toinen pärjää jopa viikon kestävän matkan ilman kameralaukku.com:ia.