Vs: Unelmoija Ihan tiukka valintatilanne, raakaa valoa, pientä pakkasta ja kauempana aurinkopaneelia, seuraavassa kuvassa taas vähintäänki samat kaks eri valintatilannetta, hole in two or one, tässä kuvassa keskiovi taitaa näyttää piiloutuvat voimansa. Vähemmästäkin takertuu jo alkumetreillä omiin verkkoihinsa (kolmannessa kuvassa). Mää tykkään, jotta hyvinki oivallisia tarinoita ois taas kerran purtavana... Rohkeesti kommentoimaan hyvät herrat ja saittiemme veteraanit...
Vs: Unelmoija Eka on komea kuva, hieno kompositio ja valo. Muista se puuttuu, tokassa on magee tila, josta vois saada enemmänkin irti. Kolmas, katsoin just uudelleen ja huomasin, siinä joku makaa verkon päällä, ensin en huomannu. En pidä. Jotenkin blurreja on kaikki, vaikka ei kai se välttämättä ole huono. Ekassa toimisi skarppi kuva ja sinistä castia on mulle vähän liikaa. Kokeile filmiä, se vois toimia tollaseen kuvaan!
Vs: Unelmoija On tossa messagea, kunhan keskittyy katsomaan, lappalainen se vaan laajentaa repertuaariaan ! Ihan rehellisesti sanottuna tykkään näistä paljon enemmän kun noista alun photoshop väännöistä! Nää kun olis metri by kaks printteinä seinällä niin avot!
Vs: Unelmoija Kiitos kun huomautit, mulla on 1920x1200 läppäri 17" ruudulla, jäi huomaamatta koko henkilö, kun upposi taustaan. Nyt voin mielessäni kuvitella tämän kuvan upeaksi.
Vs: Unelmoija kapa, kamoon?? Joka kuvassa mies joka näkee unia, epäselviä tiloja, projisointia todellisuudesta, mustaa aukkoa, sekavaa vyyhtiä. katsetta kaukaisuuteen tai ei mihinkään. Inhottavaa takertumisen mutta samalla aikaa irrallisuuden tunnetta. Niin moniselitteistä ja kerroksellista kuvaa, tän sivun sais iisisti täyteen, mutta en nyt ala "Enskaileen"
Vs: Unelmoija Olen kai hitaalla kun minusta kuvien sisältöä ja sanomaa täytyy katsojana oikein hakemalla hakea. Tekniset puutteetkin häiritsevät.
Vs: Unelmoija Sallinet minullekin huonot hetkeni? Luovan alan työläisen aivot ovat välillä totaalisen tyhjät, eikä silloin vain jaksa. Totta myös se, että silloin ei pitäisi kommentoida. Ehkä kommenttini olikin keskivertoduunarin (anteeksi jos loukkasin jotain) näkemättömyyttä. Aivan samoin, kun koulussa ollaan opittu tavaamaan, ja sitten lukemaan kirjaimien avulla, niin kuvan lukemistakin olisi syytä opettaa enemmän. Tai sitten sitä lukemisen ymmärtämistä. Tai... annetaan olla, haistellään vaan ilmaa ja katsellaan taivasta. kapa
Vs: Unelmoija Minusta näissä on niin hakemalla haettua sanomaa ja taiteellisuutta, että vaikuttavat liian teennäisiltä. Musta tämä on ihan samaa toistoa, kuin itse teen studiossa. Varmaan tekijälleen täysin erilaisia nämä keskenään, kuin itselleni nuo itse ottamani studiokuvat. T Jukka
Vs: Unelmoija OK, kertokaa mulle sitten mitä messagea ja sisältöä on noissa "Helsinki Schoolin" kuvissa jotka on softattu ja kuvassa seisoo valkopukuinen tyttö jäällä...
Vs: Unelmoija peace and love matafakas ja kiva et jaksatte jauhaa=) Terveisiä Pariisin auringon lämmittämiltä kaduilta Juhana