Vs: Iloinen elämäni Ei tarvii olla supussa. Muttei tarvii väkisin mitään kommentoidakaan. En odota enää mitään. Tyhjyys riittää. Kaikesta olen silti kiitollinen. - E
Vs: Iloinen elämäni Mä olen elämän ensi puoliskon katsellut melkoisen harmaita talon seiniä enkä usko, että se on kovin hyvää mielelle tehnyt. Kuvista huokuu synkkyys ja ainoina väriläiskinä parkkipaikalla olevat autot, jotka nekin häipyvät päiväksi kohti savuavia tehtaita. Päivä, kun tästä vielä pimenee niin ahdistus kasvaa.
Vs: Iloinen elämäni Kuvat toimivat hyvin vastakohtaparina. Arjen harmauden sisältä voi löytää värikkäitäkin hetkiä!
Vs: Iloinen elämäni Kiitos kirjoituksistanne, ajatuksistanne. Oli tosiaan aika matalapaineen-harmaat fiilikset. Sellainen on osa elämää ja aina välillä läpikäytävä. Kuvathan sinänsä ihan perusaiheisia (nähty vastaavaa laskemattoman paljon) ja ilman mitään erityistä hohtoa tai kekseliäisyyttä mutta hyvin ne kuvaavat, mielestäni, sitä tunnetilaa joka vallitsi noina hetkinä. ______ Alah : Flemarilla on paljolti just tuonkaltaista rakennusta - mut toi ei ole ihan sieltä. - E
Vs: Iloinen elämäni Ekassa on samaa neroutta/runoutta kun tässä linkissä. Ehkä tuolla teollistuneissa rujoissa metropoleissa kaivataan tyhjyyttä ja täällä arktisella havumetsävyöhykkeellä miesten sydän alitajuisesti pamppailee urbaania sykettä. http://newsfeed.time.com/2011/11/11/and-heres-the-most-expensive-photograph-in-the-world/ V-MS