Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vanha omakuva.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana pmu, 19 Syyskuu 2005.

1. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
  2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Odottavan aika on suhteettoman pitkä la la..

3. Näin olen antautunut musiikille. Hyvä niin. Vähän ilmatilaa pään päälle. Mielestäni.

4. Voi lollero... juurikin kun pääsin IRCissä sanomasta, että kauniit maisemat kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin haitaristi 1/10 sek valotusajalla, niin eiköhän pmu paukauta omakuvan aiheesta :DD. Tätä kuvaa en ollut aikaisemmin nähnytkään, vaan joskus kameralehdessä oli joku hanuristikuva palkintosijoilla jossain skabassa, johon viittasin. Edelleen kauniit maisemat uppoavat, mutta ei tämä kyseinen otos mikään surkeakaan ole.....

5. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Paras haitarikuva minkä olen nähnyt, joskin pikkasen tiukkaa tulkintaa rajauksessa.

6. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
    HEhee :) !!

Tämä kuva on jostain vuoden takaa ihan rullan täytteeksi otettu. Mutta kuvanottohetkellä tajusin välittömästi, että ilman mallia jota käyttää kuvan suunnittelussa apuna, omakuvien ottaminen on pirun vaikeaa. Siitä lähtien kuvaajien hyvät omakuvat onkin saaneet multa aika hyvin arvostusta...varsinkin kuvat joissa on miljöö mukana. Tässä tuo täysin musta tausta ei mua itseä niin hirvittävästi kiehdo. Mutta laitoinkin tämän näytteille että jos vaikka tulisi jotain muuta huomautettavaa esille mitä en itse ole vielä hoksannut...

7. Ahvenaisella taisi olla saman näköinen peli. Mikäs tuo noin tarkemmin ottaen on?

Sepe

8. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
    Pihlajamaan Stardust melodiabassohan se vallan on. Jostain 90-luvun alkupäästä kait.

9. Vai sellanen :) Yleissivistys jäänyt noiden kurttujen osalta lähinnä Kouvolan Cassottoihin vaikka muutaman Bucarinkin olen nähnyt. Soittaminen on hyvä harrastus.

Sepe