Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ikkunalauta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 26 Huhtikuu 2011.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

T Jukka

2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Ikkunalauta

Hieno on.

3. Vs: Ikkunalauta

Ikkunan valo toimii aina. Mallin asento vaikuttaa jostain syystä jäykältä. En osaa sanoa, mistä vaikutelma johtuu. Toinen hieman häiritsevä tekijä on jalkojen korostuminen kuvakulmasta ja polttovälistä johtuen. Pienellä hiomisella kuvasta olisi saanut mielestäni vielä paremman.

4. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Jalkojen korostuminen antaa tälle keväisen ilmeen....sopii.

5. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Kuvakulma ei toimi.

6. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

ihanat jalat ja kiva ilme.

se kaikki on enemmän kuin tarpeeksi - nykyisellä korvapuustitason palstalla ...

-e

7. Vs: Ikkunalauta

Olisko auttanut, jos vaikka olisivat tulleet nuo jalat kukkapurkista? ;)

8. Vs: Ikkunalauta

Ehdottomasti! Kukkapurkki pelastaa kuvan kuin kuvan. Olen itsekin siirtymässä kuvaamaan maisemat kukkapurkista. Jospa minunkin kuvistani olisi sitten johonkin :)

9. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Olen nähnyt tuhansia tyttö ikkunalaudalla kuvia ja tämä kuvakulma ei vaan minusta toimi.

10. Vs: Ikkunalauta

Tässä kukkalauta-asetelmassa tökkäsee ainoastaan se, että ikkunalauta on ihan liian kapea tällä tytölle!

Jukoliste, kun se näyttää siltä että tyttö tipahtaa lattialle minä hetkenä hyvänsä. On jo kallellaan uhkaavasti. Pienten lasten vanhempana hirvittää kahta enemmän, kun on kehittynyt luontainen refleksi & suojeluvaisto vastaavien tilanteiden varalle. Tuo lirvake minkä päällä toinen kankku lepää ei näytä järin vankkarakenteiselta.

Kaiken lisäksi tuo oikea puoli kuvasta kuin tumma syvä rotko joka odottaa milloin saa imaista tyttösen kitaansa niin että jäsenet kolisee ja vähäkin läski tummuu.

Harmi sinänsä, koska kuvan mallia katselisi ihan mielellään hieman tasapainoisemmassa asetelmassa.

Ei toimi, ei. Ei lainkaan.
    Tai sitten toimii, jos tätä on haettu. Epäilen syvästi.
    Teknisesti hyvä valotus!

-peksilli-

11. Vs: Ikkunalauta

Jotenkin minua tympäisee tämä tekotaiteellisuus useissa kuvissa, kun tuntuu että itse kuva on sivuseikka ja kaikki mitä siihen saadaan väännettyä ja käännettyä, on pääasia? Mustavalkoiseksi väännetään kaikki kuvat, ja sitten jos jonkinmoista muuta suttaamista, vanhan filmin matkimista jne.... Lista on loputon ja ideat aina vaan hullumpia, mutta itse asia on unohtunut "keskustelua valokuvauksesta", nyt keskustellaan siitä miten saadaan tehtyä jotain ihme vängerryksiä kuviin ! 

12. Vs: Ikkunalauta

Olen samaa mieltä siitä että kuvakulma voisi olla parempi. Nyt tytön (viehättävät) kasvot jäävät kakkososaan ja koko kuva on lähes pelkkiä sääriä jotka nekin näyttävät tästä kulmasta suhteettoman suurilta muuhun vartaloon nähden.

13. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

mun mielestäni just kuvakulma on rempseän vinkeä.

ja jalathan saakin olla pitkännäköiset - se on kaunista.

ihanan aidosti hymyilevänä katselee siinä meitä tyttö ja hänen jalkansa näyttävät ihanan pitkiltä !

ainoastaan pikku kohina häritsee hieman jalkojen iholla - se muistuttaa hieman kylmettymissinervöintiä ja siksi tekisi mieli pukea tuo ihminen lämpimämmin.

- erska

14. pb76

pb76

777
    0
    0

<SIZE size="18"]AMEN</SIZE>

15. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Minä olen nähnyt miljoonan tytö ikunalaudat...vai olikohan se vaan lauta.

16. Vs: Ikkunalauta

Kuvakulma vähän alempaa niin jalat näyttäisi edelleen pitkältä mutta muu kroppa ei näyttäisi noin pieneltä. Mutta mitäs makuasioista jankkaamaan.

17. Vs: Ikkunalauta

Höh, haluat vaan nähä hameen alle :)

18. Vs: Ikkunalauta

Kiinni jäin..

19. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

makuasioita juu.

mua miellyttää.

oikein raikas kokonaisuus. onneksi ei ole laitettu sukkahousujen haarakiilaa objektiivin eteen kuvatessa - sellainen kun ei ole oikein tolkullista - tai ehkä sekin on makuasia ...

20. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

siinäpä malli, josta toivoisi lisää kuvia nähtäväksi alkavaa kesää sulostuttamaan.

tommosia kuvia, missä hän seikkailee nätisti puettuna siellä sun täällä.

olisikin täällä ...