Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Potretti

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jari Siren, 10 Maaliskuu 2008.

ok ilman kohinaa, mut hieman tummaa.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Potretti

Väännä kurvesilla lisää kontrastia.
    T Jukka

2. Vs: Potretti

Pistä sinä sitä kontrastia näyttöös, jos sitä kaipaat. Mun mielestä tuo kuva ei kaipaa kyllä kontrastia sen enempää. Lasten kuvat sopii hyvin hieman loivempinakin, sillä mun mielestä pehmeys ja loivuus kuvastaa lapsien viattomuutta.

Muuten kuva on hieman erilainen lapsikuva. Mallin asento ja ilme hieman normaalista poikkeavia, ehkä jopa hieman häiritseviä (mutta hyvällä tavalla.) Itse olisin todennäköisesti rajannut tuon eri tavalla, joka tuskin olisi tehnyt kuvasta parempaa. Valaistus korostaa mallin poskien lapsenpyöreyttä. Valaistuksessa olisin pyrkinyt saamaan ehkä vasemmalle puolelle hieman enemmän varjoa. Poikkeuksena viime aikojen kuviisi, tätä ei ole pilalle photorunk.. ei ku photoshopattu. Kaikenkaikkiaan hyvä kuva.

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Kyllä tämä hieman kontrastia kaipaa.
    Sulla on varmaan syytä vähentää omasta näytöstäsi (siis Mäkkärin, ei Jarin)
    T Jukka

4. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Ei tämä kaipaa mitään, hieno kuva. Ja näyttö on kunnossa. Ei nyt kalibrointilaitteella kalibroitu, mutta softalla kuitenkin.

5. jalakanen

jalakanen Well-Known Member

1 453
    210
    63

Hyvä se on.

6. zenig

zenig Member

997
    0
    16

mä tykkään. Mistä ton alun kohina-tokaisun repäsit, en mä huomaa, ainakaan häiritsevästi sitä ei ole.

kontrastia tää ei mun mielestä kaipaa, muutenhan menis silmät tukkoon. Ne on nyt oikeen hienot syvänmustat!

7. Vs: Potretti

Hyvä kuva on tämä, eikä kaipaa mitään säätöjä.

8. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36

Hillityn hieno potretti, ei kaipaa säätöjä.