Vs: Potretti Pistä sinä sitä kontrastia näyttöös, jos sitä kaipaat. Mun mielestä tuo kuva ei kaipaa kyllä kontrastia sen enempää. Lasten kuvat sopii hyvin hieman loivempinakin, sillä mun mielestä pehmeys ja loivuus kuvastaa lapsien viattomuutta. Muuten kuva on hieman erilainen lapsikuva. Mallin asento ja ilme hieman normaalista poikkeavia, ehkä jopa hieman häiritseviä (mutta hyvällä tavalla.) Itse olisin todennäköisesti rajannut tuon eri tavalla, joka tuskin olisi tehnyt kuvasta parempaa. Valaistus korostaa mallin poskien lapsenpyöreyttä. Valaistuksessa olisin pyrkinyt saamaan ehkä vasemmalle puolelle hieman enemmän varjoa. Poikkeuksena viime aikojen kuviisi, tätä ei ole pilalle photorunk.. ei ku photoshopattu. Kaikenkaikkiaan hyvä kuva.
Vs: Potretti Kyllä tämä hieman kontrastia kaipaa. Sulla on varmaan syytä vähentää omasta näytöstäsi (siis Mäkkärin, ei Jarin) T Jukka
Vs: Potretti Ei tämä kaipaa mitään, hieno kuva. Ja näyttö on kunnossa. Ei nyt kalibrointilaitteella kalibroitu, mutta softalla kuitenkin.
Vs: Potretti mä tykkään. Mistä ton alun kohina-tokaisun repäsit, en mä huomaa, ainakaan häiritsevästi sitä ei ole. kontrastia tää ei mun mielestä kaipaa, muutenhan menis silmät tukkoon. Ne on nyt oikeen hienot syvänmustat!