Vs: Ikivanha macin käyttis uuteen Rohkea rokan syö! Mitään back uppeja tarvittu. Ihania ihmisiä tällä saitilla, avuliaita ja kaikkea! I love you :-* Erityssuuretmahtikiitokset Mablo ja Vitja. Teidän yhteisellä avullanne koneessa ruksuttaa nyt 10.5. Hei poijjaat, teitte juuri yhden naisen onnelliseksi !
Vs: Ikivanha macin käyttis uuteen Voi fieteri, miks jotkut sivut näkyy Firefoxilla jollain ählämsählämkielellä ???
Vs: Ikivanha macin käyttis uuteen Wikipedia. Quicktime... Google on suomeks, tää on suomeks, Fese on suomeks.
Vs: Ikivanha macin käyttis uuteen Ootko oikeella Wikipediasivulla? Wikipedia, the free encyclopedia Wikipedia, vapaa tietosanakirja Jne jne
Vs: Ikivanha macin käyttis uuteen Eli millä kielellä? Ääkköset väärin? <LIST type="decimal"] <LI> onhan kieliasetuksissa valittu joku muu kuin ählämsählämkieli</LI> <LI> kaikki sivustot eivät kerro käytettävää merkistöä: näytä - merkistökoodaus - UTF-8 (tai joku muu)</LI> </LIST>
Vs: Ikivanha macin käyttis uuteen Oon oikeella sivulla, ja oon Firefoxin preferenseistä valinnu ykköseks suomen, kakkoseks enkun, kolmoseks en-us...
Vs: Ikivanha macin käyttis uuteen Jaaha, tama auttoi mut nyt mul on joku amerikkalainen nappis, joten mista hitosta ma olen nyt painanut nappia__ ;D homma klaari taas, kivaa soheltaa