Vs: Ikibanni Miksi ylläpidon pitäisi sietää provoilua? Miksi ylläpidon pitäisi edes olla "oikeudenmukainen"? Ei tässä ole kyse mistään yhteiskunnasta, vaan yksityisten ihmisten ylläpitämästä keskustelufoorumista. Jos ylläpitäjä ei halua kuulla ensimmäistäkään lausetta provoilua, se on hänen asiansa. Jos hän haluaa heittää ulos jonkun ihmisen, oli siihen syytä tai ei, se on hänen oikeutensa. Emmehän me mene kenenkään kotiinkaan sanomaan, että meillä on oikeus olla täällä ja provoilla, vaikka isäntä ei sitä halua. Jokaisen foorumilaisen oikeus on sitten poistua täältä, jos säännöt eivät miellytä. Niin yksinkertaista se on.
Vs: Ikibanni Näin olen ollut ymmärtävinäni. Siksi en ymmärräkään useampaan kertaan esitettyä uhkausta, mitä tapahtuu jos vittuilet. Uhkaukset eivät koskaan rakenna mitään, ne hajoittavat, luovat eripuraa ja epäsopua.
Vs: Ikibanni hyvin kirjoitettu. Täällä suomessa ollaan niin helvetin sosiaalisen demokraatteja että todellisuus usein hämärtyy.
Vs: Ikibanni Ruotsissa sitä vasta demokraatteja ollaankin. Siellä kuulemma joissain yrityksissä työntekijät saa itse valita keskuudestaan lähiesimiehensä. Diskuteeraaminen on vielä kunniassa, toivottavasti eivät koskaan otakkaan suomalaisista mallia. Niinpä siellä työpaikkakiusaaminenkin on huomattavasti vähäisempää kuin kotosuomessa. Ja en. En halua muuttaa Ruotsiin.
Vs: Ikibanni Kyllä, oli syytä tai ei. Foorumin käyttäjät sitten päättävät, tarvitaanko ja halutaanko sellaista keskustelupaikkaa. Totta kai se on isäntä talossa, joka päättää, ei hänen tarvitse kysellä toisilta, onko se oikeudenmukaista vai ei.
Vs: Ikibanni Jep, jossain maissa ollaan ihan mahdottomia. Esim. juuri Ruotsissa oikeuslaitos käsittelee rikollisiakin yhdenvertaisesti - sama tuomio samasta rikkeestä - käsittämätöntä ;P
Vs: Ikibanni Missään muualla ei enää päästä nauttimaan diktatuurista, antakaa meille tämä pieni mahdollisuus täällä! Demokratia pah!
Vs: Ikibanni Eipä näitä yleensä useampaan kertaan esitetä, vaan varoitetaan pari kertaa ja kerrotaan mitä tapahtuu jos käyttäytyminen ei muutu ja sen jälkeen toteutetaan uhkakuva jos kohde ei tuota ymmärrä. Päänsilittely, diskuteeraus ja ymmärtäminen ei ikävä kyllä toimi netissä täysin tuntemattomien ihmisten kanssa, vaikka se toimiikin yleensä oikein hyvin oikeassa elämässä.
Vs: Ikibanni Juu ei mun mielestä ainakaan liian helpolla mitään banaaneja ole kyllä vuosien saatossa annettu. Kyllä niitä on mun mielestä ihan kerjätty pidemmän aikaa. Ihan bueno linja modeilla tähän mennessä ollu. Mutta mun mielestä modelle vittuilu ansaitsis välittömät bannit, vaikka määräaikaisena jos ei muuten. Ilman modeja tämäkin foorumi olisi varmasti suljettu useaan kertaan jo.
Vs: Ikibanni Tuossa olet kyllä täysin oikeassa, suomen kieli ei vaan taivu niin monipuolisesti kuin joskus pitäisi. Jopa duunissa ymmärretään toisten ihan tavallisia informatiivisia viestejä väärin ja alkaa kyräily. Täällä silmätysten keskustelu on käytännössä mahdotonta, mutta duunissa sen nyt pitäisi anakin pienellä viiveellä onnistua, ihmiset vaan jostain syystä "pakenee" sähköpostin "suojaan".
Vs: Ikibanni Minäpä jätän teidät keskenään miettimään tätä. Lähetän papukaijamerkin aikanaan oikeaan osoitteeseen ;D
Vs: Ikibanni Kauheeta jos Pii onkin diktatuurin kannattaja, ja pikkuteemu on salaa demokraatti. Mihin tässä enää voi luottaa?
Vs: Ikibanni Minä taas kannatan kuningaskuntaa. Sellaista, jossa kuninkaalla on diktaattorin otteet. Kunhan kuningas vaan on tarpeeksi viisas, ei tuon parempaa hallintomuotoa voi olla. Olen käytettävissä, jos tuollainen paikka aukeaa jossakin.
Vs: Ikibanni Sinähän voit sitten julkaista tilaston noista banneista ja kuinka nopeasti tai hitaasti ne on purettu. Tällä hetkellä keskusteluiden mukaan olla ainakin Watanen ja Est elinkautisella mille edes presidentti ei mahda mitään ja toisaalta vapaalla jalalla on sellaista seurakuntaa joille soisi satunnaisbannia 2-4 vrk/vko..