Aika vaikeaa. Olen muistaakseni syntynyt 1968, mutta toisaalta tiedän olevani muutaman vuotta Nieppiä nuorempi, eli kai noin 20.
Poksautetaanpa immenkalvot puhki eli kisakiree kasikasi eli kymmenen päivän päästä tulee 17v täyteen.
Oikein hyvä vuosikerta tuo -68. Sanoisin. Päinvastoin kuin tuolla nuorisolla, mulla ei oo paniikkia vanhenemisesta. Totuus 'hyvä viini paranee vanhetessaan' pätee minuun.
Ny sitä uskaltaa kertoo ikänsä ku ei ooo ainoo "nurtuja" eli 56v risat, oli se hyvä kun JiiPee "antoihyvänmahdollisuudenikäkysymykseen"!
Syntymäpäiväni on sama kuin tänne rekisteröitymispäiväni vähennettynä kolmellakymmenelläyhdellä vuodella.
Ei minua oma ikä koskaan(toistaiseksi) hävettänyt tai harmittanut,joskus kyllä toisten ,oman ikäluokan naiset eivät jaksa oikein vedota enään,nuoremmat kyllä. PS. Se joskus harmittaa hiukan
Minä ehdin juhlia täällä hetken Seniorina, mutta huomaan olevani vaan 55v. nulikka nykyään ;-) Toisaalta sanotaanhan sitä niinkin, että sitten vasta on aikuinen kun osaa nauraa itselleen. Nykyään naurattaa usein ja paljon omat tuppuroinnit...