Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Ikähaarukka

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Gaylord Focker, 30 Heinäkuu 2005.

Aika vaikeaa.

Olen muistaakseni syntynyt 1968, mutta toisaalta tiedän olevani muutaman vuotta Nieppiä nuorempi, eli kai noin 20.

1. 37 V eli kolmekymmentäseitsemän - prkl...

2. ...eli skloddi

3. 56 1/4 v kalenterin ja perimätiedon mukaan.
    Henkisesti vielä lapsen asteella,onneksi.

4. vuosikerta 1980

5. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    19.

6. wasq

wasq

6
    0
    0
    30.

7. msb

msb

147
    0
    0
    Poksautetaanpa immenkalvot puhki eli kisakiree kasikasi eli kymmenen päivän päästä tulee 17v täyteen.

8. turgi

turgi

106
    0
    0
    Joo täälläpäin 16 kohta 17 :)

9. sf

sf

785
    0
    0
    Joops, papereiden mukaan vuosikertaa -68 tämäkin... totuus löytyykin sitten jostain tuolta... ;o)

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Oikein hyvä vuosikerta tuo -68. Sanoisin. Päinvastoin kuin tuolla nuorisolla, mulla ei oo paniikkia vanhenemisesta. Totuus 'hyvä viini paranee vanhetessaan' pätee minuun.

11. Ja tämä siis tarkoittanee sitä, että syljet pulloihin.

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Oi vitsi, en toki, hyvä viini kaadetaan ehdottomasti kurkusta alas.

13. Ny sitä uskaltaa kertoo ikänsä ku ei ooo ainoo "nurtuja" eli 56v risat, oli se hyvä kun JiiPee "antoihyvänmahdollisuudenikäkysymykseen"!

14. motris

motris Well-Known Member

4 885
    760
    113
    Syntymäpäiväni on sama kuin tänne rekisteröitymispäiväni vähennettynä kolmellakymmenelläyhdellä vuodella.

15. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 272
    47
    48
    36 tuli mittariin vajaa kuukausi sitten.

16. Ei minua oma ikä koskaan(toistaiseksi) hävettänyt tai harmittanut,joskus kyllä toisten ,oman ikäluokan naiset eivät jaksa oikein vedota enään,nuoremmat kyllä.
    PS. Se joskus harmittaa hiukan;)

17. Minä ehdin juhlia täällä hetken Seniorina, mutta huomaan olevani vaan 55v. nulikka nykyään ;-) Toisaalta sanotaanhan sitä niinkin, että sitten vasta on aikuinen kun osaa nauraa itselleen. Nykyään naurattaa usein ja paljon omat tuppuroinnit...

18. 41 ja eikä tunnu missään ;)

19. Mul on vielä tunto tallella ;-)