Vs: Iina | Krista Vähän latistaa 2-ulotteiseksi, kun ei ole taustassa valoa, ainakin tuo vasemmanpuolimmaisen. T Jukka
Vs: Iina | Krista Miksi mustaan taustaan pitäisi laittaa valoa? Noh, ehkä jotain harmautta sinne saisi jättää, mutta sitten taas joku tuumii ettei musta ole tarpeeksi mustaa. Kuva ei ole muuten shopattu vaan musta ja valkoinen tausta ovat lomittain studiolla ja mallit veivaavat yhtä aikaa.
Vs: Iina | Krista Giltsit on sulla parhaasta päästä, mutta että samalla täräyksellä, en kyllä usko ! perspektiivit ovat niin erilaisia.
Vs: Iina | Krista ..ei tarvi alkaa kännykkäräpsyn julkaisuoikeuksista - luvalla laitettu kuitenki ;D W olet kyllä täysin oikeassa. Nämä mallit tämän kuvan tekivät en minä. Jos jotain olen oppinut niin "pretty girl does not a model make..."
Vs: Iina | Krista Studiokuvaus on minulle todella vierasta ja salamat räpsähtää aniharvoin.Onneksi olkoon hyvästä kuvasta ja hyvästä studiotilasta!
Vs: Iina | Krista Kiitos, jos vain olisikin oma tila Kaverin firman aula jonne päästään porukalla kuuvaamaan jahka Lahteen asti Kotkasta ajelee. Onneksi sälli on kuvaajia itsekin niin ymmärtää tyhjän tilavan arvon.