Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ihanku Turku

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nieppi, 26 Maaliskuu 2008.

Klikkaamalla isompi

1. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Vs: Ihanku Turku

Kaunis ja unenomainen kuva. Oikealla oleva paksu puu on turhan hallitseva.

2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Ei varmaankaan kohde ole sieltä mutta tunnelma on juuri se missä minä olen käynnyt kalassa, nimittäin vantaanjoen latvoilla.

Minusta oikealla oleva paksumpi puu sopii kuvaan. Ehkä sais se puu olla vieläkin lähempänä vaikka sitten saakin tehdä paljon enemmän töitä terävyysalueen yllä pitämiseksi.

3. Vao

Vao

185
    0
    0

Katse kiinnittyy vähän ikävästi oikeanpuolimmaisimpaan puuhun ja ylhäällä vasemmalla keikkuviin havuihin. Taustalla yhtäkkiä alkava heinikko ei mielestäni ihan istu tähän unenomaiseen suohon. Muuten ihan esteettinen kuva.

4. Argyle

Argyle

66
    0
    0

tais mennä monelta ohi mutta minä sentään huomasin tuon minkä kuvaajakin hoksasi kuvaa ottaessaan että tuo puro = aurajoki, puron yli kaatuneet puun rungot = turun sillat joen yli...ja yhtä kaunista kuin turussa on aina melkein tuo metsä:D vaikkakin turussa asun... heh

5. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

tää on hirveen hyvä...
    pientä "pienoismalli" vaikutelmaa vai harotaako silmäni saunomisen jälkeen?

6. Vs: Ihanku Turku

Joo ja sellainenkin yhdistävä tekijä löytyy että tuolla on vanha savusauna tuolla rannassa, mutta se ei näy tähän koska se on palanut ;)

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48

Komia kuva.