Vs: Ihanku Turku Ei varmaankaan kohde ole sieltä mutta tunnelma on juuri se missä minä olen käynnyt kalassa, nimittäin vantaanjoen latvoilla. Minusta oikealla oleva paksumpi puu sopii kuvaan. Ehkä sais se puu olla vieläkin lähempänä vaikka sitten saakin tehdä paljon enemmän töitä terävyysalueen yllä pitämiseksi.
Vs: Ihanku Turku Katse kiinnittyy vähän ikävästi oikeanpuolimmaisimpaan puuhun ja ylhäällä vasemmalla keikkuviin havuihin. Taustalla yhtäkkiä alkava heinikko ei mielestäni ihan istu tähän unenomaiseen suohon. Muuten ihan esteettinen kuva.
Vs: Ihanku Turku tais mennä monelta ohi mutta minä sentään huomasin tuon minkä kuvaajakin hoksasi kuvaa ottaessaan että tuo puro = aurajoki, puron yli kaatuneet puun rungot = turun sillat joen yli...ja yhtä kaunista kuin turussa on aina melkein tuo metsä vaikkakin turussa asun... heh
Vs: Ihanku Turku tää on hirveen hyvä... pientä "pienoismalli" vaikutelmaa vai harotaako silmäni saunomisen jälkeen?
Vs: Ihanku Turku Joo ja sellainenkin yhdistävä tekijä löytyy että tuolla on vanha savusauna tuolla rannassa, mutta se ei näy tähän koska se on palanut