Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Ifolor, kuvien lähettäminen tökkii.

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana makkarakalakeitto, 28 Tammikuu 2019.

    Pitäis teetättää iso nippu kuvia.

    Aiemmin olen käyttänyt Ifoloria, mutta nyt en saa kuvia lähetettyä.
    ***edit*** toimimaton linkki poistettu

    Voisiko joku Firefoxin käyttäjä kokeilla tuon toimintaa?
     
    Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 28 Tammikuu 2019
  1. Pan

    Pan Well-Known Member

    2 595
    1 303
    113
    Mikä versio FF:stä, mulla on 64.0.2 (64 bit), mutta ei ole tarvetta yksittäisille kuville.

    Näköjään myös kuvat voi tilata Ifolorin Designerilla. Olen käyttänyt sitä vain kuvakirjoihin ja ongelmitta. Kiinteä laajakaistan aikoihin isolla määrällä tuli jonkin verran virheitä, mutta kun komensi ohjelmaa lähettämään uudelleen, niin vain ne, joissa oli ongelmia lähetettiin uudelleen, joskus piti laittaa muutamat uusinat ennnekuin kaikki (~300kuvaa) oli perillä.

    Mitähän, jos kokeilisit jollain toisella selaimella tai sitten asenna tuo Designer ja kokeile sillä

    *edit* typoja.
     
  2. Sama versio on minullakin.

    Asensin Designerin ja sain tilauksen tehtyä. Kiitoksia avusta.
     
  3. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113

    FF on ja toimimaton linkki edelleen eikä poistettu. Näyttää olevan order.ifolor -alkuinen ja siellä näkyy:

    Tapahtui odottamaton virhe.

    Istuntosi on vanhentunut. Aloita se uudelleen etusivulta.

    ed. android luurilla sama
     
    Viimeksi muokattu: 31 Tammikuu 2019
  4. Valokuvat digikuvista, aito valokuvapaperi | ifolor
    Tuosta ei onnistunut kuvien lähettäminen Firefoxilla Windowsilla. Androidin firefoxilla olisi toiminut, mutta kuvat kun on tietokoneella. No, onneksi tuolla Designerilla sain kuvat lähetettyä. Ifolorilla on hinta-laatusuhde mulle riittävä, kunhan muistaa ottaa sen kuvakorjailun pois käytöstä.