Vs: IFI online kysymys /Pro-kuvat poistuu Sainpa miellyttävän sähköpostiviestin tänään!!!! Fotonetti-kuvapalvelu on päivitetty uuteen aikaan. Uudet laitteemme ja ohjelmistomme mahdollistavat uusia tuotteita ja toimintoja. Tässä niistä muutamia: - uudet Pro-suurennokset KODAK Supra Endura valokuvapaperille - suurin mahdollinen kuvakoko 61cm x 2,5 m - kaikissa suurennoksissa uusi dynaaminen kuvakoko; kuvan pituus muuttuu automaattisesti tiedoston sivusuhteen mukaan - lisävalinnoissa mahdollisuus valita joko automaattinen kuvien korjailu tai automaattinen korjailu pois mikäli olet optimoinut kuviesi sävyt ja terävöinnin itse - kuvauspäivämäärä tulostuu kuvien takapintaan automaattisesti mikäli se on kuvan tiedoista luettavissa (ei Pro-suurennoksissa) Tervetuloa kokeilemaan! Asiakaspalvelu Valokuvat ja digikuvat edullisesti - Fotonetti
Vs: IFI online kysymys /Pro-kuvat poistuu Juuri tuon 99 euroa Mutta haitari 61 cm korkeille kuville näytti hinnastossa olevan 23-99 euroa.. Mukavaa kun taas saa isoja kuvia jostain, tuon putiikin laatu kun on ennestään ollut hyvä.
Vs: IFI online kysymys /Pro-kuvat poistuu Juu, tyytyväinen olin minäkin saamiini vedoksiin. Nopeus yllätti, maanantaina illalla uppasin filet, keskiviikkona kuvalaatikko putkahti postiluukusta. Sinne jatkossakin.
Vs: IFI online kysymys /Pro-kuvat poistuu Nostanpa kuollutta ketjua kun en löytänyt tuoreempaa tämänhetkiseen ongelmaani. Olen ollut pitkään poissa foorumilta mutta sentään kuvannut runsaasti. Nyt etsiskelen suomesta firmaa joka tekisi isoja suurennoksia, kun näyttelyyn pitäisi kahdesta teoksesta saada yli metrin kapeammalta sivulta olevat vedokset. Lähdemateriaali digitaalinen tiedosto (alkuperäinen materiaali 4x5 filkka joka skannattu valtavalla resoluutiolla ja sitten digipimiössä kehitetty). Pienempi noista kuvista olisi 120cm x 175cm ja isompi noin 30cm sivuiltaan suurempi. Perinteisesti olen käyttänyt fotonetin palveluita mutta niiden koot rajoittuu tuohon 61cm leveään. Suurin osa näyttelymateriaalista tulee kuitenkin sieltä (50x70 / 50x50 koossa).
Vs: IFI online kysymys /Pro-kuvat poistuu Miksette laita puljua pystyyn, eihän se ole kuin tehokas serveri ja kompuutteri jäbä näppäilemään ja kunnon iso printteri. pahviputkea itellasta ja bisnes bulkkipostitus supimus. rahat paypalilla tai ennakkoon. yks tai kaks jäbää sen handlaa iisisti. mä vähän funtsin tota, mutta teen mielummin omia kuin muiden kuvia, siinä saa vaan rupia pe....een.
Vs: IFI online kysymys /Pro-kuvat poistuu Ei se vedostus vaan se pohjustaminen. Ainakin minulla on ongelmia saada ominvoimin nätisti pohjustettua isoja vedoksia alumiinille, siinä ne ammattilaiset astuvat peliin mukaan Ja toisaalta myös vedostuksessa helpottaa jos sitä ammatikseen tekevä on mukana, toimittaa koevedokset ja varmistaa että jokainen vedos on keskenään identtinen.