Fotoykkösen isot 50x70 ja 70x100 on olleet ainakin ennen mustesuihkutulosteita. Mites tollaisia kannattaa pohjustaa? Oma käsitys on vähän sellainen, että ennemmin ottaa sitten pohjustettuna ja vaikka laminoituna kuin kantaa askarteluillan päätteeksi 32 euron paperinpalaa roskiin. Ifin 50x70 kuvat oli kyllä hyviä, niitä kun uskalsi jopa neliöittää...voivoi.
Nyt vasta ketuttaaki. Samperi, tuli tosi hyvät kuvat IFIltä, just semmoset ku näyttöki antaa olettaa ja vievät sen pois!!!! SAAKELI!"
Kokheilkaapa joku tuota Eiriä ja kertokaa kelphaako tositarkothukseen. Ei ole hinnankirossa kun 50x70 cm maksaa 9,95€.
Eirin pieniä (20*30) kokeiltu Olen noita pienempiä testannut, mutta kuvalle tehdään jonkinasteinen terävöitys ja "värikorjaus". Juuri ja juuri ovat olleet kelvollisia. Jos kukkaro kestää, niin voihan isoilla kuvilla haarukoida Eirin säädöt. Tai parempi ehkä kysyä millaiset säädöt he tekevät.
Otan osaa, minäkin tilasin tuolta viimeisen satsin isomuskuvei viime yönä, laskuksi yli 280 eeroa ;-)
Ja sitten kun koko satsi on pilalla ja reklamoit asiasta niin ne vastaa sulle "Valitettavasti PRO-kuvien toimittaminen on lopetettu. Pahoittelemme tapahtunutta. Hyvitykseksi saat seuraavan tilauksesi automaatin kautta ilman toimituskuluja." =D
Juu, haetaan ja maksetaan reiussun jälkeen ilmeisesti Visalla ;-} Ja laitoin yhtenä satsina, joka kuvaa lähetti taas ainakin kaksi kertaa, parasta taisi lähettää yli kymmenen kertaa kun pinna paloi ja pienensin kuvaa jotta saisi jatkettua hommaansa..ja siihen tökähti "tämä on väärän kokoinen" Sitten aloitettiin alusta ;-) Onneksi ei ollut kuin vasta 9:s kuva ;-D
Argg..... !!!! Nyt iski kauhee paniikki! Mitä hittoa...? Luen vasta nyt tätä ketjua ku ollut kiireitä ja IFI lopettaa profiili kuvat??? En tiedä kerkeenkö tässä reilussa vuorokaudessa väsään sellaista satsia pro-kuvia jotka haluan saavani vielä paperille (tarjous). Tossa yks päivä oli kyllä tullut mailiin ifin tarjous kuvista puoleen hintaan, muttei mitään mainintaa pro-kuvien loppumisesta. Mutta onneksi vielä väsäävät pro-kuvia 20. päivään asti. Olen kyllä ollut todella tyytyväinen heidän palveluunsa eli pistää vähän enemmän kuin vähän ihmetyttämään tuo päätös lopettaa pro-kuvat. Eikös esim. tätä viestiketjua voisi lähettää Ifille "todisteeksi" siitä, että meitä pro-kuvien tilaajia kuitenkin tässä maassa on? No, jos loppuu pro-kuvien tilausmahdollisuus, niin loppuu myös meikäläisen suhde Ifiin iku-ajoiksi!
Niin joo, mä en muistanutkaan tuota Visa aspektia, kiitos vinkistä... Eli huomenna lähtee Ifille tilausta menemään.
jep, julisteet tuli teetettyä ifi:llä ja nyt kun sekin mahdollisuus loppuu niin kiva homma. Eikö muka suomessa ole kyseiselle palvelulle enempi tarvetta.. todella outoa.
Onko kukaan kokeillut, Fluente Kumppanit – Palvelut selkeiksi Itse olen testannut pari kertaa ja mielestäni toimii ihan hyvin.
Hinnaston mukaan 30 X 45 tai 30 X 90 ei mitään jättikokoa, mutta saa profiilit ja nopean toimitusen kohtuu hinnalla.
Aha, ok sitten. En löytänyt tuolta hinnastoa, vaan katselin pikabonus-sivun. Hinasto- ja muut linkit onkin pikkufontilla alareunassa, jep. Pitänee panostaa panoraamoihin ;-) Mikä ihme muuten on metallikiilto valokuvassa?
Ajattelin kostoksi liittyä mukaan tähän viime hetken revittelyyn ennen kuin vaihdan palveluntarjoajaa.. teinivirhe. On hieman tukkoista nimittäin tällä hetkellä. 10Kt/sek näyttää IFI:n mittari ja oma loki vahvistaa nopeuden, siitä näkee hyvin kuinka nopeus heittelehtii jatkuvasti. Paska mikä paska.
VOI SUN PIIP PIIP! Mä reklamoin tän. "Tilaustasi ei voitu lähettää koska IFI OnlineFoto ohjelma ei pystynyt lähettämään kuvaa. Virhe: The connection with the server was reset Syynä on todennäköisesti ruuhkautunut tietoverkko. Yritä myöhemmin uudelleen. Tiedonsiirto on epäonnistunut. Syynä on todennäköisesti ruuhkautunut tietoverkko. Yritä myöhemmin uudelleen. Jos ongelma jatkuu, tarkista Internet-asetuksesi. Katso lisätiedot painamalla <F1>. Lisätietoja palvelusta: Tekninen tuki mailto:asiakaspalvelu@ifi.fi."