Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Idols

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Gaylord Focker, 18 Syyskuu 2005.

1. juice

juice

912
    0
    0
    Viimevuonna olisin mennyt mukaan, mutta typerä ikärasismi esti sen jo lähtöviivalla. *niisk*

2. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Herranjumala se noita oli kauhea. Alkoi sellainen ihmeellinen kauhun tunne hiipiä jostain että se tyhmentää mut jollain säteillä jotka lentää sen silmistä tai jotain.

Sit se yks äijä joka lopputeksteissäkin oli, ne sen ilmeet, luoja mä pelkäsin että se tulee telkkarista läpi ja tappaa mut tai jotain.

3. Aise nipaneumanin kopio Ja elämäää oooonn...

4. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Ei, sehän oli hissukka.. Mitenhän mä sitä kuvailisin. Iso suu, vähän tummempi, vahvat kulmakarvat.

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Tyttöystävästäkö puhe?

6. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Ei mulla mitään tyttöystävää ole.

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Uih, se on vapaa siis. Hitsi kun ois saanut kuvan siitä tellusta. =)

Hiukan hoono kommentti tai letkautus itseasias multa oli toi aiempi, sorke näin vaikka kyllähän ton otitkin vaan hoonona letkautuksena. :)

8. Alkukarsinnat katson, hyvää iltahupia nääs, mutta muuten en jaksa vaivautua.
    Eilenkin nauroin vedet silmissä kun katsoi niitä muutamaa jo mainittua henkilöä :') Ei tietenkään sillä, että osaisin itse laulaa> en.
    American Idolin katsoin kyllä läpi lähinnä Simon Cowellin takia, ihan mahtavia kommentteja :D!

Mutta mietin kyllä vähän mitä ne muutamat tyypit siellä karsintajonossa teki, se yksikin tummanpuhuva mies siinä joka ei selvästikään poppia kuuntele sanoi jtn että Antti Tuisku ei ole sen juttu...
    No miksi hevletissä se haluaa sitten pop-idoliksi...

9. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Mistä tellusta? En tajuu.

10. Emerik: toi Uih on sitten vähänniinkuin semmonen tyttömäinen inahdus...

11. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Mulle kerrottiin viikonloppuna et oon ottanu kuvan yhdestä "Kaunotar&Nörtti" ohjelman (mtv3) muisusta. Jep, pitäis varmaan joskus kattoa telsua. Onko mä nyt niinq kova luu tai jotain? Maksaiskohan seiska siitä jotain.. hm..

12. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Hee, mä oon ottanu useammankin, on nimittäin yks niistä tytteleistä meidän luokalla.

13. Minusta se kuulostaa siltä niinku joku torppais yllättäen kakkoseen velaks

14. e-0r

e-0r

936
    0
    0
  15. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Ei ne must vihreet ollu. Jotkut vaaleanruskeat vain.

Mä meen nukkumaan.

16. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    sylissä istuva on teeveestä tuttu. Toki löytyy sellaisiakin kuvia missä kasvot näkyy, mutta tässä on eniten potentiaalia lööppeihin..?

17. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Sama flikka, tellussa näytti (anteeksi vain) pahemmalta.

Hmm-m, mutta eikös taiteiijat ole omalaatuisia ja suuri yleisö pilkkaa kuin varikset mansikkapellolla kunnes haulikko laukeaa.

Niin Nieppi, oletko sinä yksi varis?

18. Noh noh.....

19. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Ai toi on toi kamala. No en mä tiedä, onko se kamala, mut se vaikuttaa siltä. Tiukkiksen näköinen nainen, varsinkin katseelta. Mistä siitä tosin tietää.