Nyt on alkanut taas kiemurtelu sohvalla, miten suhtaudutta Idols kisailijoihin..Ei hemmetti miks ihmiset haluu rokkistaraks tai julkimoks hinnalla millä hyvänsä...
ja discoverylta mythbusters. oiskohan ollu jotain 40% kun tahtoi olla kuuluisa, jonkun nuorille tehdyn kyselyn perusteella. minä en tajua että miksi. julkisuus ei itseisarvoisesti tuo rahaa eikä arvostusta, onhan se nähty.
No joo, tulipa tänään katsottua tuota Idolsia. Minä en todellakaan tajua, että mikä saa ihmiset haluamaan julkisuutta hinnalla millä hyvänsä. No, osasta kilpailijoita kyllä näkee, että matot on hiukka rutussa ullakolla, mutta suht järkevän oloisiaki on nolaamassa itseään. Mutta kukin tyylillään.
Mä tykkään kanssa. Parempaa hupia ei olekaan kun kiemurrella sohvalla kun muut törttöilee ja lailumalla vielä.
Ameriikan itoli oli parempi, ne tuomaritki on hauskoi kamaline kommentteineen. Ekat Suomen itolit katoin, enää ei jaksa kiinnostaa edes hupimielessä.
Joo, onhan se ihan kiva ohjelma. Faijan kanssa tulee aina naureskeltua, vaikka ei itsellään ole sen parempia laulutaitoja kummallakaan. Eniten kyllä siinä ohjelmassa kyrsii semmonen "YHYY MIXEI NE MUA VALINNU JATKOO OON PARAS (((( OON VAAN TYHJÄ KUORI KU EN OSAA LAULAA (("
Musta eilisessä jaksossa parasta oli se muija joka näytti ja kuulosti siltä, että olis mennyt kilo piriä nokkaan just ennen esiintymistä. Silmät sit suurena selittämässä samaan tyyliin kuin trainspottingin työhaastattelukohtauksessa. Pelottavaa.
Kyllähän oli taas kerran melko hirveitä tapauksia. Vaikka tosin eipä tässä oo itsellä paljon varaa kehuskella, varmasti olisin itsekkin kamalimpien joukossa, siksipä jätän laulamisen muille. Eniten ehkä huvitti se yks vaaleaverikkö, joka rupes kameroille tilittämään omasta osaamisestaan... huhhuh! Eiköhän nuo ammattilaiset (tuomarit) kuitenkin tiedä tuosta hommasta aika paljon... Mutta toisaalta hyvä että valittavat, kansa saa hupia.
-Vähän off-topic-- Kaiken huippu on tämä mediassa niin seksikkääksi hahmoksi leivottu kokki, Sara La Fountain tms. Ensin hypetetään mielettömästi kokin kaunista ulkonäköä roskalehdissä ja tietty tulee tv-sarja. No, tv-sarjassa tehdään ilmeisesti ruokaa ja kyse olisi ruokaohjelmasta, mutta kuvaaja kuvaa pääasiassa kokkia ja kokin sliipattua ulkonäköä. Voi tsiisus. Onneksi sitäkään ei ole pakko katsoa.
Ei jaksa idollisseista niin paljon innostua, että viitsisi ruveta seuraamaan, yksi koneella varastossa oleva pätkä riittää jos mokomaa hömppää tekee mieli katsoa. Tämän on voinut moni nähdä, mutta pistetään nyt kuitenkin : http://www.kettunen.org/idols/ (4,7Mt mpg)
No joo, tuota mäkin katsoin hetken aikaa ja tuli kyllä mieleen, että onkohan tyttö oikeella alalla. Ei tajua edes huudella käsiään (vaikka hana on nenän alla) kun jossain sörsselissä ne sotki ja piti seuraavaksi jotain salaattia repiä. Sitte sanoi sille vieraalleen, että teeppä nyt tätä niin mä teen tätä. Sekunnin päästä kiskoi kamat vieraan käsistä ja totes, että ei sittenkään ku täält ei löydy mitään... Juuh, en kato toista kertaa.