Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Idea

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana Juke.K, 22 Lokakuu 2016.

Mulla ainakin myöhästyy, vaikka on mootoriperä ja kaikkee. Käy jossain Kouvostoliitossa kehityksessä, mutta mä laitan samalla otsikolla joskus ensi viikolla.

1. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    748
    113
    Jaaha. Pimiö lämpiämässä pitkästä aikaa. Pitää testata kehitteiden toimivuutta ihan ekana. Sekoitettu X-tol ja avattu DD-X noin vuoden vanhaa. Vertailuksi Rodinalia. Filminpalasilla valossa ihan vaan mustuman kehittymistä katson.

2. mohikaani

mohikaani Active Member

1 681
    2
    38
    Vieläkö kuvat kelpaa näytille vaikka toi eräpäivä menikin? Sen verran kiireinen viikko et sain vasta tänään filmin kehitettyä. Skannata nuo vielä pitäis

3. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Joo laita vaan. Ei katkaista käsiä vaikka hiukan myöhästyy.

4. hannu523

hannu523 Well-Known Member

2 633
    469
    83
    Pari kertaa olen muuttanut sattuneista syistä viimeisen filkkakuvaamisen jälkeen, jossain lootassa ne vermeet ehkä on. Kaivan ne esille, jos Juke tai joku muu tällaisen vielä pistää pystyyn. Tosi hauskaa seurattavaa, huolellista paneutumista, hyviä kuvia ja oivalluksia kaikilta.

5. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    On ollut kyllä kiva katsella tuloksia. Ja vähän itsekin saanut kameraa mukaan useammin.

6. mohikaani

mohikaani Active Member

1 681
    2
    38
    Tämä oli mahtava haaste. Jatketaan ehdottomasti. Voisko tästä tehdä jopa kuukausittaisen? Kuun ensimäinen päivä aiheet esille ja tulokset näytille viimeiseen päivään mennessä. Ja jotta tästä ei tulisi kellekään rasite niin kierrätetään järjestäjää osallistujien kesken. Eipä järjestäminen sinällään taida iso homma olla, mut saadaan samalla vähän erilaisia näkemyksiä aiheisiinkin. Mä voin ottaa vaikka joulukuun aiheet kontolleni. Vai haluaako juke pitää järjestäjän roolin itsellään? Ja löytyykö jatkolle kannatusta yleensäkään?

7. Kiitos mulle ainakin tuo kehityspuoli on sen verran raskas toimenpide, että annan filmikameroitten jatkaa happanemistaan.

8. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    748
    113
    MV sen pitää olla eikä BW. Toinen vaihtoehto on B&W, niin se tarkoittaa mitä on tarkoitus. PV on myös hyvä, mutta se on Volvo.

9. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Hienoa hienoa. Ota vaan kontolloes aiheet. Mielellään kuvaan muiden keksimiä teemoja minäkin. Mä tota teema ketjua pidän kuitenkin että ideointia riittää.

10. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Aika paljon oli osallistuneita. Kiitoksia kaikille myös sellaiselle joka vielä tämänkin jälkeen postaa kuvia. Tämä oli hieno juttu.

11. Seppo R

Seppo R Well-Known Member

3 119
    1 990
    113
    Aika rankka rasti tämä Idea oli minulle kaikkien kehitys sekoilujen kanssa. Mutta opettavainen, joka päivä näköjään oppii uutta tai vanhaa muistuu mieleen tehdessä.
    Juke on oivallinen ideoitsija, joten kiitokset hänelle tästäkin aiheesta.