Vs: Sisarukset Kovin udunomaisia tyttöjä, pitäisköhän niille antaa puuroa aamuisin? Ei vaan, muistan kyllä nämä kuvat ;-) Minun mielestä ne on parhaiten edukseen sarjana.
Vs: Sisarukset Juu, sarjahan tämä oli. Tosin tätä kuvaa et ole ennen nähny, skannasin sen tänään ekaa kertaa . Enkä ole yhtään varma, miksi en oo skannannu aiemmin... Nähtävästi ollut sitä mieltä, että huono. Niin se mieli muuttuu, kun katsoo uudelleen muutaman vuoden päästä.
Vs: Sisarukset herkkä kuva. kaunis valo ja nyt on kontrastikin minun makuun sopivan tiukka tyttöjen (?) sijoitus hiukan ehkä epärytmikäs. jospa toinen olisi ollut selkeämmin etualalla.. kaunis kuva joka tapauksessa.
Vs: Sisarukset Ehkä tämä ei kuitenkaan ollut siihen sarjaan sopiva. Voihan kuva olla aivan huippu, mutta minkäs teet, jos se onkin eri paria. Tunnelma ja vaatetus pakottaa ajattelemaan, että kuvassa ovat vuonna 1879 tuberkuloosiin kuolleiden kaksosten haamut. Välimatkaa on sen verran, että kun heitä pellolla kompuroiden lähestyy, he taas katoavat. Hieno kuva.
Vs: Sisarukset Juu, ei tää ollut. Mun haamusarjassa oli vain yksi tyttö. Jotain keijutanssia taisin joskus kuvata mutta ei tämä niihinkään olisi sopinut.
Vs: Sisarukset Juuri tuollainen fiilis mullekin tästä kuvasta tulee. Joskin kuvan tekninen laatu on parempi, kuin 1800-luvun lopulla ja sentakia kuvaa ehkä kannattaisi "vanhentaa" kuvankäsittelyllä. Muuten aivan mainio kuva (hittolainen, mun lainaus edelliselta kirjoittajalta meni näköjään vähän pieleen.. ;D ) Korjasin lainauksen. t. JPu mode
Vs: Sisarukset Heh, en takuulla "vanhenna". Kerrankin löysin käsittämättömän siistejä negoja . Tuolla on toinen, mistä tykkään.
Vs: Sisarukset Toinen oli minusta väkevämpi, keskisommittelu kantaa "aavetta" hienosti ja mallin asento, varsin hieno!
Vs: Sisarukset Jaajaa... niin se muisti taas petti. Mutta tuo tunnelmahan se tietysti oli, joka mieleen jäi. Olikohan se vielä VKnetin aikaa...?
Vs: Sisarukset Elä huoli, vanhuus ei tuu yksin . Sitä aikaahan se, vk.net. Ps. juu tykkään itekki enempi blogin kuvasta ja tässä laukussa olevassa ei ole kuin yksi tyttö, muu on näköharhaa
Vs: Sisarukset Tummien kätköjen morsiusneidot suuren hämmennyksen vallassa kun kukkeille nummille ei ilmestynytkään morsianta. Loistavaa enteilevyyttä ja epätietoisuutta. Linkin takaa jo löytyi ehdotonta metafysiikkaa. Ps. piti tulla lisäämään (pikku kännin kirkastamin silmin), että onpas sattunut hyvin kukkaset morsiusneitojen käsille.
Vs: Sisarukset Kakkonen, siis linkin kuva, on mielestäni parempi. Vaikkakin tätä ensimmäistä olen nyt muutamia kertoja katsonut ja sekin on mielestäni tyylikäs, hento, herkkä ja....hmm, hieno kuva.