Vs: I am a monsterman Kovasti se nyt painaa Tarella päälle tuo puperteetti. Onhan se tietty vaikeeta olla taiteilija, jos mitään annettavaa ei ole. Helpompi olla kuvaaja, kun kuvattavaa kuitenkin maailmassa aina riittää. Banaaniako se nyt sitten on vailla vai mikä se helpottaisi?
Vs: I am a monsterman Toi oli jo oikeesti ihan hyvä, täytyy pistää korvan taakse. Meikäläisestä tulikin taiteilija, vaikkakin nimittäjä ei omaa kompetenssia. Mutta kuitenkin...
Vs: I am a monsterman Tää threadi kisailee muuten tasaväkisesti surkuhupaisimman threadin tittelistä ja on mun voittajasuosikki. Hauskaa luettavaa Oliko täällä sana vapaa vai onko se jossain muualla monsterman?
Vs: I am a monsterman Banaani vois olla siinä mielessä oivallinen ratkaisu, että pääsisin itse henkilökohtaisesti kokemaan, miltä tämmöisen itkumuurin kirjoittaminen tuntuu .
Vs: I am a monsterman Kohokohtia: [QUOTE> [/QUOTE] Tällä on hyvä aloittaa [QUOTE> [/QUOTE] Miks et muuten vastaa sun yksäreihin? Etkö uskalla? [QUOTE> [/QUOTE] Mun lemppari. [QUOTE> [/QUOTE] Tai sitten tää, vaikee päättää...
Vs: I am a monsterman Aaaahhh... ihanaa! Löysin tämän legendaarisen hengentuotteen myös Digitysnetistä: Digicamera.net - Valokuvausfoorumi • katso viestiketjua - I am a monsterman Samaa herkkua vaalealla taustalla.